Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@14:45:56 GMT

آغاز فیلمبرداری زالاوا با هدی زین العابدین

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۱۸۹۷

آغاز فیلمبرداری زالاوا با هدی زین العابدین

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری در سنندج آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «زالاوا» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان امیری با نقش آفرینی هدی زین العابدین در سنندج آغاز شد.

نوید پورفرج و پوریا رحیمی‌سام دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌ سینمایی «زالاوا» به نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام و آیدا پناهنده به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری در طوبی فیلم تهیه می‌شود.

همچنین آیدا پناهنده مشاور کارگردان، امیر اسکندری مدیر تولید، علی مردانه برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، محمدرضا شجاعی مدیر هنری، مهدی بدرلو مجری طرح، محمد رسولی مدیر فیلمبرداری، حسین کرمی طراح صحنه و لباس، عباس عباسی طراح چهره پردازی، هادی ساعدمحکم صدابردار، پوریا کاظمی فرد منشی صحنه، محسن روزبهانی جلوه های ویژه میدانی، امین پهلوان زاده جلوه های ویژه بصری، محمد بدرلو عکاس، آیدا اورنگ مشاور رسانه ای عوامل این فیلم سینمایی هستند.

«زالاوا» اولین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان است. ‌این سینماگر پیش از این به عنوان فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر در فیلم‌های «ناهید»، «تی‌تی» و «پاییز نیکایدوها» همکاری داشته و کارگردانی مستندهایی چون «زمین ناآرام» و «اتاق امن» و در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری همچون «ویلایی‌ها»، «اسرافیل» و «گیج‌گاه» را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فیلم سینمایی ارسلان امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 6094402 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری