Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعی وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: من مشکل وزنی ندارم، وزنم روی ۶۱ کیلوست و مشکلی برای کم کردن و کشتی گرفتن ندارم. - اخبار ورزشی -

رضا اطری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تمریناتش اظهار داشت: همچنان تمرینات بدنسازی را در خانه انجام می‌دهم. صبح‌ها طناب می‌زنم و عصرها هم در باشگاه شخصی که افراد زیادی در آنجا نیستند، تمرین کشتی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا امروز همراه با تیم بازار بزرگ تمرین گروهی داشته‌اند؟ تصریح کرد: ما در جویبار تمرین می‌کنیم، اما تمرینی در تهران نداشتیم. مسابقات گروه ما 15 و 16 مهر برگزار می‌شود. شاید در روزهای بعدی اعلام کنند چه کار باید انجام دهیم. من که مشکل وزنی ندارم، وزنم روی 61 کیلوست و مشکلی برای کم کردن و کشتی گرفتن ندارم.

اطری که سهمیه وزن اول کشتی آزاد را برای المپیک به دست آورده، در مورد احتمال برگزاری مسابقات جهانی گفت: من که تمرین می‌کنم، کشتی بگذارند و ملی پوش شوم، دوست دارم که در جهانی حضور داشته باشم. برایم فرقی نمی‌کند، البته هدف اصلی‌ام المپیک است، اما اگر جهانی هم باشد، کشتی می‌گیرم و همه تلاشم را انجام می‌دهم که به مدال برسم. البته در این خصوص کادرفنی تیم ملی تصمیم نهایی را می‌گیرد. من سرباز تیم ملی هستم.

این کشتی گیر مازندرانی در خاتمه گفت: سال گذشته که در جهانی نورسلطان، تا لب چشمه رفتم و تشنه و بی مدال برگشتم. امسال تمام حواسم را جمع می‌کنم که این اتفاق رخ ندهد. حتی یک روز هم تمرین را تعطیل نکردم.

توزیع 200 بسته غذایی و بهداشتی توسط جمعی از قهرمانان ملی کشتی



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی