Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فاز دوم فروشگاه زنجیره‌ای شهر کتاب قزوین با حضور  ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد.

مدیر شهر کتاب قزوین در این مراسم گفت: همزمان با روز جهانی قهوه، فاز دوم این مجموعه شامل بخش کافه و امکانات رفاهی برای پذیرایی از استادان، دانشجویان و مردم آماده بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدرضا امام‌پور افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حمایت‌های بیشتر بخش‌های گالری، آمفی‌تئاتر و فضاهای فرهنگی این مجموعه نیز به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم خدمات شایسته‌تری برای شهروندان کتابخوان و فرهنگ‌دوست قزوین ارائه کنیم.

 فروشگاه شهر کتاب قزوین یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کتاب در کشور است که تیر سال جاری با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استان قزوین در مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع شامل دو طبقه فروشگاه و یک طبقه رستوران و فضای رفاهی افتتاح شد.

در این مجموعه بخش‌های کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های بزرگسالان، کتاب‌های کودکان و نوجوانان، بخش لوازم‌التحریر، محصولات فرهنگی، محصولات موسیقی و صنایع‌دستی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ از این مجموعه دیدن کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074757 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین شهر کتاب ناصر حمیدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین شهر کتاب شهر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای