Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@00:28:50 GMT

سرفه‌ های شدید در دراز مدت ویروسی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۲۴۹۳

سرفه‌ های شدید در دراز مدت ویروسی است

صدای ایران- دکتر محمد علی رئیسی متخصص اطفال کلینیک پگاه در مورد بیماری‌های دچار سرفه‌های شدید می‌شوند عنوان کرد: بیمارانی که شش ماه، زیر شش ماه، بالای شش ماه، دچار سرفه‌های شدید می‌شوند که ممکن است با تب یا بدون تب همراه باشد که تشخیص این‌ها بیماری ویروسی است میکروبی نیست.
وی افزود: یکسری ویروس‌ها هستند که می‌توانند مجرای تنفسی کودکان را درگیر کنند که در سن شش ماهگی تا یک‌سالگی و گاهی سه ماه تا شش ماه و تا یک‌سال که تجویز آنتی‌بیوتیک برای این سنین، کوچک‌ترین اثری ندارد مگر اینکه علائم دیگری در آن‌ها به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص اطفال پگاه گفت: به عنوان مثال، تنگی نفس و یا دچار مشکل تنفسی باشند که دیگر درمان سرپایی برایشان انجام نمی‌شود و به بیمارستان به بخش اطفال منقل می‌شوند و باید تحت نظر باشند این ویروس در شش ماهگی اگر ۲ بار تکرار شود زمینه مساعدی برای بیماری آسمی در سنین بالاتر خواهد بود.
دکتر رئیسی افزود: یعنی در سنین ۲ سالگی و ۳ سالگی. ویروس آنفولانزا می‌تواند علائمی مانند مشکل تنفسی و اسهال و استفراغ به همراه داشته باشد. کودکانی که این ویروس را دارند، باید در بیمارستان بستری شوند و تحت نظر باشند، چون بتوانند از آن مشکل بیماری جلوگیری شود و کاملاً درمان شوند.
ویدئو گفتگوی صدای ایران با دکتر محمد علی رئیسی متخصص اطفال کلینیک شبانه روزی پگاه را در ادامه ببینید:  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دکتر محمد علی رئیسی صدای ایران انفولانزا تب مشکل تنفسی متخصص اطفال شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم) کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا (فیلم)
  • مسکن‌ها؛ مهم‌ترین علت بروز سردرد‌های میگرنی!
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا + فیلم