Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فیلمبرداری فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد در راه آهن تهران به پایان رسید و به طور همزمان، تدوین این فیلم نیز توسط مصطفی خرقه‌پوش انجام می شود.

پگاه آهنگرانی ، بهزاد جعفری، برزو ارجمند ، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون‌پور، امید روحانی، مریم بوبانی، سپیده غلامی، فرانک حسینی، سهیلا محققی، هانی صالحی و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان «برای مرجان» آمده است: «خوشبختی تو یه رابطه یک چیز کاملاً شانسیه، شاید اینکه دیگران از ما بترسند و مجبورشون کنیم که با ما باشن، قابل اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشن ...»

دیگر عوامل « برای مرجان » عبارتند از نویسندگان: حمید زرگرنژاد، سارا غلامی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر تولید: محمد همایون‌پور، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، دستیار اول کارگردان: محسن حسن‌پور، طراح گریم: الهام اطیابی، صدابردار: امید عاشوری، جانشین تولید: محمد سمیعی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، منشی صحنه: سمیه شهرآبی، سرپرست و طراح بدلکاری: کیوان رضایی، عکاس: مهدی حیدری.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پگاه آهنگرانی برزو ارجمند جمشید هاشم پور برای مرجان پگاه آهنگرانی جمشید هاشم پور برزو ارجمند برای مرجان برای مرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر

مجید قناد به تازگی در یک مصاحبه گفته است که در اوایل دهه شصت حتی دست زدن کودکان در صدا و سیما هم سانسور می‌شد. او گفته مجبور شده‌اند ۷ قسمت را دوباره فیلمبرداری کنند تا بچه‌ها تک انگشتی دست بزنند!

فرناز رهنما هم در مصاحبه دیگری گفته مجبور شده‌اند سکانس‌هایی را دوبار فیلمبرداری کنند تا او این بار نام همسرش را بدون کلمه «جان» صدا بزند. در این گزارش نگاهی کرده‌ایم به سانسور‌های عجیب و غریب در صدا و سیما.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز