Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:47:07 GMT

دستگیری شرور قمه کش غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۰۴۳

دستگیری شرور قمه کش غرب تهران

فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری شرور بدنام و سابقه‌دار شهرستان های غرب استان تهران با عملیات ویژه نیروی انتظامی خبر داد.

سرهنگ فرامرز رضایی  اظهار کرد: متهم سابقه‌دار که جزو شروران بدنام غرب تهران بوده با انجام یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: این فرد جزو اراذل و اوباش تحت تعقیب غرب تهران بوده است و دستور قضائی برای دستگیری وی از مدتی پیش صادر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بهارستان بیان کرد: این فرد که در سابقه وی اقدام به شرارت، عربده‌کشی، استفاده از سلاح سرد به ویژه در منطقه «حصارک» نسیم شهر گزارش شده است، در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

رضایی از تعقیب دومین قلدر این منطقه نیز خبر داد و گفت: وی نیز به زودی در چنگ قانون گرفتار می‌شود و قطعاً برخورد پلیس با اینم اوباش قاطع است.

وی گفت: این افراد شب گذشته ضمن آسیب رساندن به ده‌ها خودرو، دوتن از اهالی این محله را با قمه مصدوم کردند، اما اراذل باید بدانند، آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و قطعاً با هرگونه اقدام در راستای ایجاد شرارت و ناامنی برخورد قاطع و بازدارنده خواهد شد./ مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان