Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:15:54 GMT

انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کنکور ۹۹ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۰۴۵

انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کنکور ۹۹ تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۶ مهر) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی http://www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است داوطلبان با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های صدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته/ محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه http://www.azmoon.org می­‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

داوطلبان ابتدا از وجود رشته/ محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

کد خبر 5038647 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کنکور 99 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد کنکور 99 انتخاب رشته سازمان سنجش چهل سالگی دفاع مقدس دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان ویروس کرونا مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش دانشجو دانشگاه ها پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6090411

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد