Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم قهرمانی روز شنبه در گفت و  گو با خبرنگار ایرنا افزود: تهمینه درگزنی بازیکن پست سرعتی تیم ملی والیبال، اسما سعیدی بازیکن فصل پیشین تیم پیکان، الهام فلاح پاسور تیم ملی بانوان و هاله متقیان لیبرو تیم ملی بانوان برای فصل پیش رو به تیم شهرداری قزوین پیوستند.

وی اضافه کرد: به زودی چند بازیکن دیگر به تیم والیبال شهرداری قزوین جذب خواهند شد تا نماینده استان با آمادگی و توانمندی بیشتری در مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ورزشی با اشاره به وضعیت تیم شورا و شهرداری قزوین، گفت: این تیم سال گذشته با حضور در مسابقات لیگ برتر به تجربه کافی دست یافته و امسال هم بعد از قطعی شدن حضور در مسابقات لیگ برتر به سرعت برای جذب بازیکن و آماده سازی تیم اقدام کردیم.

وی گفت: هم اینک چند بازیکن خوب غیربومی جذب کرده ایم و قطعا از ظرفیت بازیکنان بومی نیز استفاده خواهیم کرد تا برای آینده قزوین یک تیم خوب بسازیم.

قهرمانی با اشاره به زمان شروع مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان، گفت: اولین دیدار این مسابقات، طبق برنامه فدراسیون اول آبان برگزار خواهد شد ولی احتمال جابه جایی این مسابقات نیز وجود دارد.

وی وضعیت تیم شورا و شهرداری قزوین را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه تیم‌های قدرتمندی مانند سایپا، پیکان و ذوب آهن در لیگ برتر والیبال بانوان حضور دارند بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت ولی با تمرینات فشرده و برنامه ریزی شده به آمادگی لازم برای این مسابقات دست خواهیم یافت.

برچسب‌ها شهرداری قزوین وزارت ورزش و جوانان والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین وزارت ورزش و جوانان والیبال لیگ برتر والیبال شهرداری قزوین وزارت ورزش و جوانان والیبال لیگ برتر والیبال اخبار کنکور مسابقات لیگ برتر شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر

۶ بازیکن بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر رقابت می‌کنند

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر را به شرح زیر معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها برونو فرناندز: ۶ گل و ۱ پاس گل در 5 بازی یوشکو گواردیول: ۲ گل و ۱ پاس گل در ۵ بازی کای هاورتس: 4 گل و ۳ پاس گل در ۶ بازی ژان فیلیپ ماتتا (کریستال پالاس): 5 گل در ۶ بازی کول پالمر: ۷ گل و ۱ پاس گل در ۴ بازی جوردن پیکفورد: ۴ کلین شیت و ۲۳ سیو در ۶ بازی اسامی نامزدها

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر