Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-یکی از کسانی که بدون پست نزدیک به باشگاه استقلال فعالیت می‎‌کند، با چند گزینه برای هدایت آبی‌پوشان مذاکره کرده بود.

خبرگزاری میزان - باشگاه استقلال به اندازه کافی دچار حواشی مختلف است. این روز‌ها، آنها نه مدیرعامل دارند نه سرمربی؛ تکلیف بازیکنان جدید این تیم هم مشخص نیست.

نکته عجیب در باشگاه استقلال، نفوذ افرادی است که بدون داشتن پست و مقامی خود را نزدیک این باشگاه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد از سال‌های دور کنار استقلال بوده‌اند و جالب است که در زمانی که استقلال با مجید نامجومطلق برای پذیرفتن موقت هدایت استقلال به توافق نرسیده بود، این افراد به صورت خودسرانه با گزینه‌هایی چون رسول خطیبی، جواد نکونام و... صحبت کرده بودند. موضوعی که به گوش برخی از اعضای هیئت مدیره هم رسید.

این افراد در صفحات مجازی نیز علیه هیئت مدیره موضع گرفته‌اند که با شکایت یک نفر از آنها روبرو شده و باید در دادسرا پاسخ اتهامات زده شده را بدهد. 

یکی از مشکلات اصلی باشگاه استقلال، عدم مدیریت در زمان مناسب و اجازه دادن به حضور افرادی است که پست و مقامی ندارند و در نقش هوادار و دلسوز استقلال به این باشگاه ضربه می‌زنند.

بیشتر بخوانید: مددی در آستانه سرپرستی باشگاه استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال مجید نامجو مطلق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال مجید نامجو مطلق باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد

تیم مورایس در اصفهان کامبک خورد و دو امتیاز از دست داد تا شانس قهرمانی این تیم روی کاغذ به صفر نزدیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم سپاهان از ساعت 18:10 امروز (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک - یک بسنده کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه 1+45 تک گل سپاهان را روی خروج اشتباه حسن پورحمیدی به ثمر رساند تا تیمش با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم میهمان برای جبران نتیجه، تلاش زیادی انجام داد و جواد آقای‌پور در دقیقه 67 با یک ضربه قیچی برگردان گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

با تساوی در این بازی سپاهان 47 امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم، فاصله‌اش با صدر جدول به 9 امتیاز رسید. استقلال خوزستان نیز با 22 امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟