Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

رامتین خداپناهی، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در سریال «گیل دخت» هستم، فیلمبرداری این سریال از شهریورماه سال گذشته آغاز شده و من همچنان مشغول بازی در این پروژه هستم. 

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در این پروژه اضافه کرد: واقعیت امر ماه‌ها است که در این پروژه مشغول بازی هستم اما از لحاظ مالی مشکلات فراوانی را پشت سر می‌گذارم، در وضعیت فعلی اقتصادی فشار روی تمامی عوامل بسیار زیاد است و تاخیر در پرداخت دستمزد باعث می شود تا پول دریافتی ارزش زمان قرارداد را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیگر سریال «بانوی عمارت» درباره سندیت قرارداد بازیگران تاکید کرد: به طور معمول تهیه کنندگانی که در تلویزیون کار می کنند، افراد نامداری هستند، به شخصه هیچگاه با تهیه کنندگان ناشناس و تازه وارد کار نمی کنم. به طور کلی نزدیک به بیست و پنج تهیه کننده اکثریت آثار را در تلویزیون کار می کنند و من همیشه از همکاری با آنها و قراردادی که می نویسند مطمئنم. خوشبختانه تاکنون هیچ بدقولی به جز یک مورد برای من پیش نیامده است، همواره تنها مشکل ما دیر پرداخت شدن دستمزدها است. 

این بازیگر سینما و تئاتر با اشاره به ایجاد مشکلات فراوان برای بازیگران در ایام کرونا اضافه کرد: خدا را شکر می کنم که امثال من هرچند با تاخیر اما دستمزدی را داریم که بگیریم، در ایام کرونا بسیاری از بازیگران بیکار بودند و مشکلات بسیار فراوانی را تجربه کردند، بیکاری و خانه نشینی بازیگران باعث شد تا این عزیزان دچار افسردگی شوند. 

وی با اشاره به تعطیلی سریال « گیل دخت » به دلیل شیوع کرونا اضافه کرد: پروژه «گیل دخت» هم از کرونا بی نصیب نماند و از اول فروردین به مدت یک ماه تعطیل شد، هرچند این روزها تمام سعی ما بر رعایت پروتکلهای بهداشتی است اما با این وجود ما با ریسک فراوانی به کارمان ادامه می دهیم. 

بازیگر فیلم «کروکودیل» با اشاره به وضعیت بد معیشت عوامل پشت صحنه سینما و تلویزیون اظهار کرد: این نکته را فراموش نکنیم که ما بازیگران با هر سختی می توانیم به واسطه حضورمان جلوی دوربین دستمزدمان را به هر طریق دریافت کنیم اما وضعیت عوامل پشت صحنه سینما به هیچ وجه خوب نیست، این عزیزان مشکلات فراوانی را پشت سر می گذارند زیرا دستشان به جایی نمی رسد.

رامتین خداپناهی با تاکید بر بیکار شدن بسیاری از بازیگران و عوامل پشت صحنه در دوران کرونا خاطرنشان کرد: چند ماه گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا وضعیت برای ما سخت بوده اما حداقل دستمزدی هست که با تاخیر پرداخت شود، حال فکر کنید بسیاری از بازیگران و عوامل چند ماه است که بیکارند، این افراد به شدت با مشکلات بزرگ معیشتی روبرو هستند، به خصوص عوامل پشت صحنه که حرفه و زندگی شان را پای این هنر گذاشته اند باید در چنین وضعی حمایت شوند. امیدوارم هرچه سریعتر اوضاع به شرایط قبلی برگردد تا بتوانیم کنار هم آثار بیشتر و بهتری را تولید کنیم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال کرونا گیل دخت بازیگر سینما و تلویزیون رامتین خداپناهی سینمای ایران کرونا رامتین خداپناهی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون عوامل پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به دلایل متعدد و پیشرفت تکنـولوژی و عدم آشنــایی به تأثیر حرکات بدنی صحیح، انسان امروزی دچار کم یا بی حرکتی شده است تا جایی که دچار ضعف، سستی و بیماری‌های گوناگون گردیده است و از نظر جسمانی باعث شده توانایی انـجام خیـلی کارهارا نداشته باشد و به لحاظ شکل ظاهری دچـار ناهنجاری شده است.

عامل اصلی خیلی از بیماری‌ها فقدان فعالیت‌های بدنی است و همچنین استفاده نا صحیح از عضلات که سبب شکل گیری و ضعف وناتوانی شده و منجر به ناهنجاری‌های اندام‌های فوقانی وتحتانی می‌گردد و باعث تغییر شکل وضعیت بدنی و اندام انسان می‌شود.

این ضعـف وناتـوانی نه تنها شکـل ظاهری را تغییــر داده بلکه یکی از عوامل انزوا و افسـردگی است، در ضـمن باعث فشار بر روی مفـاصل زانـو، کمـر و آرتروز زودرس است. در جامعه کنونی بسیاری از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ناهنجاری‌های قامتی رنج می‌برند: داشتن شانه‌ای افتاده، زانویی پرانتزی، سر به جلو و...

تصمیم داریم در یک سلسله نوشتار به مبحث حرکت اصلاحی و هر جلسه یک عارضه اسکلتی-عضلانی بر اساس منابع و کتب علمی بپردازیم:

موضوعات مورد بحث در حرکات اصلاحی:

*بررسی ضعف‌ها و ناهنجاری‌های اکتسابی دستگاه استخوانی، عضلانی و مفصلی افراد است. 

*این ناهنجاری‌ها عموما در اثر عادات حرکتی نامناسب، فقر حرکتی، شرایط نامناسب محیطی و با مشخصه‌های تدریجی بودن، بویژه در دوران کودکی و سنین رشد اتفاق می‌افتد.

*این ناهنجاری‌ها هنوز شدید نیستند که به جراح سپرده شوند لذا با حرکات اصلاحی و درمانی قابل اصلاح می‌باشند.

*به زبان دیگر موضوع حرکات اصلاحی تعادل ساختار فیزیکی بدن یا همان وضعیت بدنی (قامت) است.

تغییرات وضعیت بدنی

در دوران جنینی ستون فقرات فقط یک انحنا دارد که از سر شروع می‌شود و تا ناحیه خاجی ادامه می‌یابد. در دوران نوزادی دو خمیدگی عمده (هر دو انحنا در ناحیه سینه و خاجی به طرف جلو). با حرکات سر و گردن نوزاد در حدود ۶ ماهگی انحنای گردنی (انحنای سوم) شکل می‌گیرد (تحدب به جلو). با شروع نشستن و چهار دست و پا رفتن انحنای کمری (انحنای خفیف چهارم) ظاهر می‌شود (تحدب به جلو). (به دلیل بزرگی کبد و بالا بودن مرکز ثقل کودک برای ایستادن و راه رفتن حالت نا پایداری دارد. برای جبران این حالت یک خمیدگی شدید کمری –لوردوز- برای حفظ تعادل ایجاد می‌کند). در اولیل راه رفتن و ایستادن پا‌های کودک حالت پرانتزی دارد این تا ۱۸ ماهگی ادامه داشته و به تدریج در حدود ۳.۵-۳ سالگی با یک حالت ضربدری ادامه می‌یابد. این حالت در حدود ۷-۶ سالگی از بین می‌رود.

وضعیت بدنی

قرار گرفتن بخش‌های مختلف بدن به ترتیب نسبی به منظور انجام یک فعالیت خاص
   همچنین:
*یعنی ترکیب ساختار مفاصل بدن در هر لحظه از زمان
*یعنی ارتباط قسمت‌های مختلف بدن نسبت به خط ثقل
*یعنی ترتیب قرار گرفتن صحیح و متناسب اجزای بدن
*اثر کارآیی مکانیکی بر سیستم عصبی عضلانی در وضعیت قائم (ارتوپدی)

* از نظر تیپ شناسی:

قرار گرفتن بدن به این ترتیب است که سر در حالت مستقیم، نگاه به طرف جلو، ران کاملا صاف، زانو‌ها نسبت به ران‌ها در زاویه صحیح، انگشتان پا در حالت مستقیم و پاشنه‌ها نیز در یک امتداد قرار داشته باشند. 

خط فرضی ثقل

خطی است که از مرکز ثقل بدن می‌گذرد و بر مرکز سطح اتکا که معمولا در میان دو پا است عمود می‌شود. به هر میزانی که این خط از نزدیک یا مرکز ثقل بگذرد بدن در حالت تعادل خواهد بود.    عبور خط فرضی ثقل را در بدن می‌توان از سه نما بررسی کرد. نحوه قرارگیری بخش‌های مختلف اسکلت آدمی نسبت به این خط؛ شاخص اصلی تشخیص ناهنجاری‌ها در حرکات اصلاحی است.


وضعیت بدنی استاندارد/ مطلوب/ بهینه در نمای جانبی
 

وضعیت استاندارد در نمای قدامی و خلفی

دکتر میثم اللهمرادی
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
مربی رسمی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام IFBB

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن