Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جریان دوم خرداد هیچ گاه بدون هزینه برای نظام صحنه را ترک نکردند و با وجود ادعای مردم سالاری و دموکراسی همیشه با جوسازی های کاذب اجاره نمی دهند آرامش در کشور حاکم شود.

«لطف الله فروزنده»، سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران بسیار حساس است زیرا گفتمان انقلاب در عرصه بین الملل گسترش پیدا کرده و به گفتمان تمام مسلمانان منطقه و مظلومان جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام بین الملل به شدت که از سوی گفتمان انقلاب اسلامی به چالش کشیده شده است از تمام ظرفیت خود برای جلوگیری از گسترش انقلاب استفاده می کند عنوان کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی ، فضای مجازی و رسانه را علیه ملت ایران آغاز کرده است.

 دستیار تولیت آستان قدس در امور استان‌ها با اشاره به مشکلات داخلی کشور و پایین بودن کارآمدی برخی از بخش های اجرایی کشور تصریح کرد: متاسفانه وجود فساد و رانت در برخی از دستگاه ها شرایط خاصی را برای کشور به وجود آورده و این ضرورت را به دنبال دارد که در انتخابات 1400 رئیس جمهوری به عنوان منتخب مردم معرفی شود که ضمن شناخت عرصه بین الملل، تا بن دندان به گفتمامنانقلاب اسلامی اشراف و اعتقاد داشته و هم عزم جدی برای اجرا و اعمال سیاست های ابلاغی رهبری که تنها راه نجات کشور است را داشته باشد.

فروزنده با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده تصریح کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید به طور روشن اعتقاد داشته باشد که آمریکا دشمن ملت ایران است.

وی شناخت از مسائل اقتصادی کشور را از دیگر ویژگی های رئیس جمهور آینده دانست و تاکید کرد: باید به توان داخل ایمان داشته باشد و با روحیه مردمی از توان داخلی کشور برای حل مشکلات استفاده کند نه اینکه چشم به بیرون مرزهای کشور بدوزد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به پاک دست بودن رئیس جمهرو آینده عنوان کرد: منتخب ملت در انتخابات 1400 باید پاک دست باشد و هیچ شبهه اقتصادی از جانب خود و اطرافیانش وجود نداشته باشد.

فروزنده داشتن برنامه مشخص و مدون برای اداره کشور و برون رفت از مشکلات را لازمه کار مدیر اجرایی آینده کشور دانست و تاکید کرد: اگر در سال آینده دولتی با این ویژگی روی کار آید بدون شک با بهره‌گیری از توانمندی های داخلی تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و گامی بلند برای توسعه کشور ، رفاه مردم و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی برخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه عقبه دولت آقای روحانی جریان دوم خرداد ، اعتدال و اصلاح طلبان بودند گفت: در 7 سال گذشته با وجود شعارهایی که داده شد و مذاکرات محور تمام امور قرار گرفت، ناکارآمدی بخش های مختلف دولت برای مردم به نمایش در آمد.

دستیار تولیت آستان قدس در امور استان‌ها با بیان اینکه مردم در این 7 سال به شدت تحت فشار اقتصادی قرار گرفتند گفت: اولین واکنش مردم به عملکرد جریان حامی دولت رای ندادن به اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بود.

فروزنده با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با رای مردم از نمایندگان انقلابی و اهل اصول تشکیل شد ادامه داد: برای جریان اصلاح طلب مسجل است که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 جایگاهی بین مردم ندارد از این رو دست به تخریب جریان اصولگرا و مجلس انقلابی زدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از این آقایان که نامه می نویسند و مصاحبه می کنند به دنبال کارآمدی نظام نیستند خاطرنشان کرد: این آقایان با مردم صادقانه حرف نمی زنند و نمی گویند که در 7 سال گذشته شما به ما اعتماد کردید ولی ما نتوانستیم مشکلات شما را حل کنیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اینکه این هزینه تراشی همواره نتیجه مدیریت جریان دوم خرداد بوده گفت: در طول تاریخ انقلاب بارها دیدم جریان دوم خرداد هیچ گاه بدون هزینه برای نظام صحنه را ترک نکردند و با وجود آنکه ادعای مردم سالاری و دموکراسی دارند همیشه با جوسازی های کاذب اجاره نمی دهند آرامش در کشور حاکم شود.

فروزنده با اشاره به اینکه مردم منصف هستند و به این باور رسیدند که کارآمدی نظام در دست نیروهای انقلابی و ولایتمدار است یادآور شد : مردم می دانند که  تفکر لیبرالی که دل بسته غرب است نمی تواند مشکلی از مشکلات مردم را حل و فصل کند.

 

انتهای پیام/ک

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سخنگوی جمعیت ایثارگران جریان دوم خرداد انقلاب اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جریان اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نحوه برخورد پلیس با معترضان علیرغم اینکه ادعای آزادی بیان و دمکراسی دارند گفت: یکی از ابزارهای غرب برای کنترل جوامع، برچسب‌زنی و فشار با ابزارهای مختلف، رسانه‌ها، امکانات و توانمندی‌هایی که دارد برای سرکوب و ساکت کردن جریان‌های مخالف خود است.

وی ادامه داد: این ها تا جایی‌که بتوانند از نیروهای نظامی، مسیر نفوذ فرهنگی و مسیر قدرت رسانه‌ای برای تغییر جهت مخالفین خود استفاده می‌کنند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: یکی از اتهاماتی که غربی ها دائم به کشورهای مخالف خود می‌زنند، موضوع منع آزادی بیان، رعایت حقوق‌بشر، منع تجاوز، دفاع از ملت‌ها و محکومیت اشغالگری است، در قصه اوکراین و نظایر آن در برخورد با مخالفان خود در جنگ جهانی دوم فراوان از این نمونه‌ها دیدیم.

وی افزود: اما امروز در صحنه‌ دانشگاه‌های آمریکا شاهد هستیم اساتید و دانشجویان آمریکایی نسبت‌به قراردادها و حمایت دانشگاه خود از یک رژیم کودک‌کش، جلاد، غاصب، اشغالگر و متهم به نقض حقوق بشر، اعتراض دارند و برخوردی که با این‌ها می‌شود، گارد ملی، نیروی مسلح پلیس و برخوردهای خشن، و دستگیری در درون دانشگاه است، استاد، دانشجو و رییس دانشگاه مورد برخوردهای خشن قرار می‌گیرند این درحالی است که آنها اعتراض‌آمیز مسالمت‌آمیز نسبت‌به یک مسئله بدیهی دارند که این موضوع را نیز نمی‌توانند تحمل کنند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: ما این را مقایسه کنیم با اتفاقی که در کشورهای دیگر رخ می‌دهد حتی براندازها؛ حتی فحاش و هتاک ها و کسانی که برای امنیت ملی کشورها حاشیه درست می‌کنند اگر برخورد قضایی با این‌ها صورت گیرد به‌شدت مورد اعتراض این مدعیان حقوق بشر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اتفاق های اخیر فرصت و موقعیتی است که پرده‌ تزویر بسیاری از جریان‌های مدعی آزادی دارای دو رویی و نفاق کنار برود و جهانیان شاهد حقیقت تمدن غرب، حقیقت این تمدن وحشی که ماسکی از مهربانی و دفاع از حقوق انسان‌ها بر چهره خود قرار داده است را بشناسند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری افزود: در داخل کشور، مجموعه تشکل‌ها تندترین نقدها را ممکن است نسبت‌به دولت‌ها و جریان‌های سیاسی و حتی مواضع داخلی و موضوعات داشته باشند ولی همیشه فرصت‌ها در اختیار آنان برای ارائه نقدهای خود قرار می‌گیرد.

کد خبر 6094947

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور