Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:24:53 GMT

خبر نیکزاد درباره فسخ قرارداد مدیران شرکت هفت‌ تپه

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۶۶۸

خبر نیکزاد درباره فسخ قرارداد مدیران شرکت هفت‌ تپه

خبرگزاری تسنیم: نشست بررسی مشکلات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با حضور علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، علی خضریان نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، سید علی موسوی نماینده ملکان و عضو کمیسیون صنایع مجلس، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، جمعی از کارگران هفت‌تپه و مسئولان مربوطه عصر روز چهارشنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاورد‌های این جلسه مشترک گفت: تاکنون نزدیک به ۸ جلسه با هدف پیگیری حق و حقوق کارگران هفت‌تپه برگزار کرده‌ایم، اما جلسه امروز چند مصوبه داشت؛ نخست آنکه تا نیمه آبان ماه حداقل ۳ هزار هکتار نیشکر کشت شود چراکه اگر کشت صورت نگیرد ادامه حیات کارخانه منتفی می‌شود بنابراین خط قرمز مجلس در رابطه با فعالیت‌های شرکت هفت‌تپه انجام این ۳ هزار هکتار کشت است البته تبعات عدم انجام این مهم با شخص آقای استاندار است چراکه چندین جلسه در این خصوص قول داده‌اند.

پرداخت حقوق و اضافه‌کاری تیر و مردادماه هفت‌تپه‌ای‌ها تا ۱۵ مهر

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که تاکنون حدود ۳ ماه حقوق کارگران عقب افتاده است مقرر شد تا ۱۵ مهرماه حقوق و اضافه‌کاری تیرماه و مردادماه پرداخت شود.

علی نیکزاد ادامه داد: همچنین از آنجا که مطابق نظر مسئولان حاضر در جلسه اعم از نمایندگان سازمان دیوان محاسبات، سازمان خصوصی‌سازی، وزارت اقتصاد، وزارت اطلاعات و... متولیان فعلی اهلیت ادامه تصدی و مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه را ندارند، مقرر شد تا یک و نیم ماه آینده قرارداد شرکت با آن‌ها فسخ و مدیریت جدید جایگزین شود.

به گزارش خانه ملت، به‌گفته نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به‌دنبال پیگیری‌های مجلس دفترچه بیمه تأمین اجتماعی کارگران تا آخر سال تمدید شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قرارداد شرکت هفت تپه مدیران فعلی مجلس شورای اسلامی هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی همه مدیران مناطق و واحدهای ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحدهای ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقا وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد شد.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز کرده و به کار گرفته شود.

کد خبر 750175

دیگر خبرها

  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد