Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: من از مردم می‌خواهم که از کادر درمان تشکر عملی کنیم و تشکر ما ماسک زدن است. اگر ماسک بزنیم و فاصله اجتماعی را عایت کنیم این یک تشکر عملی از کادر درمانی ماست.

روحانی افزود: من از همه شرکت‌های دانش بنیان و تحقیقات علمی واکسن و شرکت‌هایی که برای ساخت تجهیزات درمانی تلاش می‌کنند تشکر ویژه می‌کنم که کار‌های بزرگی در این ۸ ماه انجام دادند و ما را از واردات بی نیاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: امروز آمار وضع اقتصادی آلمان نشان می‌دهد اقتصادشان منفی ۵.۲ درصد کوچک‌تر می‌شود. ببینید یک کشور پیشرفته که نه تحریم است و نه مشکلی دارد در این شرایط چنین وضعیتی دارد. اقتصاد ما شرایط بهتری از این رقم خواهد داشت و رشد اقتصادی بدون نفت ما تا پایان سال مثبت خواهد شد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز کانال‌های ضد انقلاب مدام می‌خواهند مردم را بترسانند و ناامیدی در جامعه ایجاد کرده و مردم را بی‌اعتماد کنند. ما باید ایجاد همدلی، هماهنگی و هم افزایی کنیم و دست به دست دهیم تا در این شرایط بتوانیم سلامت و معیشت مردم را تامین کنیم.

این خبر به مرور تکمیل می شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور ستاد ملی مقابله با کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران