Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان گفت: بیماری کرونا در استان در اوج خود قرار دارد و در صورت تداوم این روند با کمبود نیروی انسانی متخصص در بیمارستان ها مواجه خواهیم شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان گفت: بیماری کرونا در استان در اوج خود قرار دارد و در صورت تداوم این روند با کمبود نیروی انسانی متخصص در بیمارستان ها مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، کاهش حساسیت ها، بی تفاوتی مردم در رعایت اصول بهداشتی و کاهش نظارت را از جمله دلایل افزایش بیماری کرونا در استان دانست و افزود: برای مدیریت هرچه بیشتر بیماری کرونا ضمن اینکه پشتیبانی های لازم دارویی و تخت های بستری انجام گرفته، بیمارستانهای خصوصی نیز بسیج شده اند.

وی با قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاری و پزشکی در ۷ ماه گذشته برای درمان بیماران کرونایی تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی کلید قطع شیوع کروناست.

شهریاری ادامه داد: مردم در اجرای مصوبات ستاد اسانی و ملی مقابله با کرونا باید اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد مهدی شهریاری کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی بیماری کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی