Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:25:31 GMT

مهدی هاشمی به «افرا» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۹۹۰

مهدی هاشمی به «افرا» پیوست

​مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، به گروه بازیگران سریال درام اجتماعی و خانوادگی «افرا» پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در حالی که تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی در شمال کشور ادامه دارد، مهدی هاشمی به عنوان جدیدترین بازیگر به این پروژه پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نخستین همکاری مهدی هاشمی و توفیقی است. پیش از این حضور مهدی سلطانی و پژمان بازغی در این سریال قطعی شده بود. تصویربرداری سریال این روزها با حضور مینا وحید و روزبه حصاری در لوکیشنهای شهر لاهیجان پیگیری می شود. طی روزهای آینده بازیگران شناخته شده دیگری نیز به این سریال خواهند پیوست.

این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می شود. طراح قصه سریال پدرام پور امیری و نویسنده فیلمنامه فرزاد فرزانه است.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

دیگر عوامل اصلی سریال «افرا» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی، صدابردار: بابک نیازی، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح لباس: مهشید صادقی، مدیرتولید: رحیم بیابانی، مدیربرنامه ریزی:حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: مهدی برگ نیل، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، عکاس: محمد دارایی، مدیر تدارکات: محمد عسگری، فیلمبردار: وحید ملک محمدی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد، پشت صحنه: مهران بی پروا.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: افرا مهدی هاشمی تلویزیون مهدی هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر پنج شنبه در جلسه پدافند غیرعامل که با حضور مدیران ادارات در فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: ما رسماً در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم و کار به جایی رسید که برای مقابله با دشمنان از جنگ افزار استفاده کردیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: تسلیحات استفاده شده در این عملیات از تسلیحات پیشرفته ما نبود و از موشک‌های نقطه زن استفاده شده بود که موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی چه میزان اقتدار دارد و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

رضایی بر لزوم توجه به زیر ساخت‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: لازم است نسبت به تکمیل زیر ساخت‌ها و حفظ آنها تلاش لازم را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است به نقاط ضعف ما حمله کند.

وی لازمه مقابله با دشمن را داشتن بصیرت و آگاهی خواند و گفت: ما باید با آگاهی در مقابل این مهم بایستیم.

رضایی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های ما پیوست پدافند غیرعامل ندارد و باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان عنوان کرد: همواره باید هوشیار باشیم و راه‌هایی را که دشمن ممکن است از طریق آن وارد شود و ضربه‌ای وارد کند را شناسایی و بر طرف کنیم.

وی گفت: در بحث آموزش دوره‌های تخصصی و عمومی را می‌توانیم برگزار کنیم تا مدیران با این مهم آشنا شوند.

محمد رضایی تاکید کرد: زمان برداشت گندم نزدیک است و باید در خصوص وارد کردن آرد با کیفیت توجه لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: رزمایش سال گذشته بسیار خوب بود و این رزمایش‌ها باید در تمامی حوزه‌ها ادامه داشته باشد تا نقاط ضعف بررسی و برطرف شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان اضافه کرد: در سال گذشته ۱۵ مکان bts در سطح استان نصب شد و در نقاط مورد نیاز این شهرستان نیز این مهم نصب خواهد شد.

محمد رضایی عنوان کرد: یکی از انبارهای استراتژیک سوخت استان کردستان در بیجار است و تا ۱۰ درصد انبار ظرفیت استان را می‌تواند در خود جای دهد و می‌تواند مشکل نبود سوخت را برطرف کند.

وی گفت: به هیچ عنوان امکان واگذاری انبار سوخت بیجار را نخواهیم داد و از این ظرفیت مهم استفاده خواهیم کرد تا استفاده بهینه از این مهم را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توقع داریم صنوف آزاردهنده به خارج شهر منتقل تا آرامش روانی جامعه حفظ شود و شهرک این واحدهای صنفی راه اندازی شود.

کد خبر 6088749

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!