Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شاخص کل بورس در معاملات امروز شنبه ۱۲ مهرماه در نیم ساعت نخست معاملات با رشد ۲۲ هزار واحدی روبرو شد و به یک میلیون و ۵۲۵ هزار واحد رسید که افزایش ۱.۴۴ درصدی ارزش بازار را در پی داشت. شاخص هم وزن نیز هزار و ۱۰۰ واحد رشد داشت و ۳۹۸ هزار واحدی رسید.   فولاد با اثرگذاری ۲۵۰۰ واحدی و فملی با تأثیر ۲۲۰۰ واحدی بیشترین اثر مثبت را در رشد بازار داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نمادهای پالایشی شپنا و شبندر که در هفته‌های گذشته با صف فروش مواجه بودند، امروز به صف خرید رسیدند.   پربیننده‌ترین نماد، نماد خودرو بود که افزایش ۴.۹۸ درصدی در ارزش سهام برای این نماد اتفاق افتاد.
بیشترین میزان تقاضا به نمادهای خودرو و خساپا با ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان و پترول با ۱۵۰ میلیارد تومان تشکیل شده و بیشترین صف خرید به وملی با ۳۷۸ میلیارد تومان و ثشاهد با ۳۳۰ میلیارد تومان بود.   بیشترین سبز پوشی تابلوی امروز معاملات به گروه صندوق‌های سرمایه گذاری، پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها تعلق دارد و بیشترین کاهش قیمت و قرمز پوشی تابلو، به گروه‌های قند و شکر، دارویی و کشت و صنعت یافته است.   خاطرنشان می‌شود راه اندازی صندوق‌های بازارگردان به دستور سازمان بورس و اوراق بهادار از امروز اجباری شده و اگر شرکتی اقدام به راه اندازی صندوق بازارگردان نکند، با برخورد سنگین سازمان بورس مواجه خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بورس وضعیت بازار بورس وضعیت بازار سرمایه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار