Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد سیدعلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: صلاح بر این بود که حسن آذرنیا به عنوان مدیر تیم به تراکتور برود و من هم که مدیر تیم ماشین سازی بودم به عنوان مدیرعامل این باشگاه انجام وظیفه کنم. مورد خاصی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان برنامه‌هایی که شروع شده بود را دنبال می‌کنیم. انشالله خدا کمک کند این مسئولیت را با موفقیت به پایان برسانم.

وی اضافه کرد: این باشگاه بخش خصوصی است. مالک و هیأت مدیره هر تصمیمی بگیرند و صلاح بدانند ما از آن تمکین می‌کنیم. آن‌ها با این انتخاب به من لطف داشتند. از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم در این کار بتوانم موفق باشم.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد برنامه‌های آماده سازی تیم فوتبال برای فصل جدید عنوان کرد: طبق برنامه های وحید بیاتلو کار می‌کنیم. این هفته در تبریز تمرینات را پشت سر می‌‌گذاریم. بعد از آن به احتمال زیاد به تهران می‌رویم و یکی دو بازی تدارکاتی هم در آنجا انجام می‌دهیم. روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه مشخص می‌شود که با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد.

علوی در خصوص پنجره بسته ماشین‌سازی اظهار داشت: قبل از من هم حسن آذرنیا صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه انجام داده بود. دیروز هم در این مورد صحبت شد و آن‌ها قول دادند ظرف روزهای آینده با پرداخت بدهی شیمبا و سایرین این مشکل برطرف شود. من مطمئم صددرصد این اتفاق می‌افتد و پنجره ماشین سازی باز خواهد شد.

وی در مورد ارتباط با مالک جدید ماشین‌سازی گفت: در این باشگاه هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. ارتباط خوبی بین ما برقرار است و در کنار هم موارد لازم را پیگیری می‌کنیم. انشاالله این رابطه در آینده بهتر و قوی‌تر هم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد جذب بازیکنان و نقل وانتقالات این تیم گفت: ما بر اساس نظر سرمربی در نقل و انتقالات فعالیت می‌کنیم. مسئولیت فنی جذب بازیکنان بر عهده بیاتلو است. اما من به شخصه از نفراتی که گرفته راضی هستم. بر اساس سیاستی که باشگاه دارد و مشخص است و همچنین چارچوب مالی کارمان را انجام می‌دهیم.

علوی در مورد اینکه ماشین سازی بازیکنان زیادی را از لیگ دسته یک جذب کرده، عنوان کرد: حتما که نباید برویم و 20 بازیکن از لیگ برتر بگیریم. در لیگ یک هم بازیکنان خوبی قرار دارند که می‌توانند خودشان را نشان دهند. اگر فوتبالی نگاه کنیم بازیکنان زیاد هم فاصله‌ای با هم ندارند. ضمن اینکه بازیکنان اسمی مبالغ خیلی زیادی می‌خواهند. سرمربی ما به دنبال بازیکنان با انگیزه است و مطمئنم او با این طرز فکری که دارد موفق می‌شود.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد بالا رفتن مبالغ قراردادها در نقل وانتقالات فصل جدید گفت: به شخصه کاری به این مساله ندارم. ما طبق بودجه‌ای که در باشگاه تعیین شده عمل می‌کنیم اما این پول‌های بی‌زبان دمار از روزگار باشگا‌‌ه‌ها درآورده‌اند. ما نسبت به داشته خودمان کار می‌کنیم. زیاد پول دادن هم نمی‌تواند دلیلی باشد که بگوییم فلان باشگاه که خیلی پول پرداخت کرده حتما تیمی عالی بسته است. هر تیمی با زحمت و تلاش می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و موفق باشد.

وی در مورد تعیین مدیر جدید برای تیم فوتبال عنوان کرد: فعلا شخصی را انتخاب نکرده‌ایم. چون دیروز تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه رخ داد، هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم.

علوی در مورد دیدار و گفت‌وگوی مجتبی جباری و وحید بیاتلو در تهران اظهار داشت: جباری با بیاتلو خیلی رفیق است و این دو با هم صمیمی هستند. جباری زحمت کشید و در مسابقه با نساجی برای تماشای بازی تیم ما آمد. با بیاتلو هم گفت‌وگویی داشت اما هر نشست و گفت‌وگویی دلیل نمی‌شود بگوییم حتما اتفاقی قرار است بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ماشین سازی مجتبی جباری سید محمد علوی مدیرعامل سرپرست ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید

امام صادق(ع) یک تشکیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از جهان نیوز، آنچه که می‌خوانید بخش‌هایی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تاریخ ۱۴ شهریورماه ۱۳۵۹ است:

امام صادق(ع) مرد مبارزه بود، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود. مرد علم و دانش بودنش را همه شنیده‌اید. محفل درس امام صادق(ع) و میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد، هم قبل از او و هم بعد از او در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود. همه‌ حرف‌های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله‌ مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، همه‌ آنها را امام صادق(ع) به شکل درست بیان کرد. 

اما مرد مبارزه بودنش را کمتر شنیده‌اید. امام صادق(ع) مشغول یک مبارزه‌ دامنه‌دار و پیگیر بود. مبارزه برای قبضه کردن حکومت و قدرت و به وجود آوردن حکومت اسلامی و علوی. یعنی امام صادق(ع) زمینه را آماده می‌کرد تا بنی‌امیه را از بین ببرد و به جای آنها حکومت علوی را که همان حکومت راستین اسلامی است بر سر کار بیاورد. اما آن بعد سوم را که اصلاً نشنیده‌اید، مرد تشکیلات بودن امام صادق(ع) است که یک تشکیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود. تشکیلات یعنی چه؟ یعنی این که وقتی 

امام صادق(ع) اراده می‌کند آنچه را که او می‌خواهد بدانند، نمایندگان او در سراسر آفاق عالم اسلام به مردم می‌گویند تا بدانند. یعنی از همه جا وجوهات و بودجه برای اداره‌ مبارزه‌ سیاسی عظیم آل‌علی جمع کنند. یعنی وکلا و نمایندگان او در همه شهرها باشند که پیروان امام صادق(ع) به آنها مراجعه کنند و تکلیف دینی و همچنین تکلیف سیاسی خود را از آن حضرت بپرسند.
تکلیف سیاسی هم مثل تکلیف دینی واجب‌الاجرا است. امام صادق(ع) یک چنین تشکیلات عظیمی را به وجود آورده بود و با این تشکیلات و به کمک مردمی که در این تشکیلات بودند با دستگاه بنی‌امیه مبارزه می‌کرد. در هنگامی‌که پیروزی او بر بنی‌امیه حتمی بود، بنی‌عباس به عنوان یک جریان مزاحم و فرصت‌طلب آمدند، میدان را گرفتند و بعد از آن امام صادق(ع) هم با بنی‌امیه و هم با بنی‌عباس مبارزه کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید