Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زارع سرپرست روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس اظهار کرد: محیط بان پارک ملی بمو بعد از ظهر دیروز جمعه ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹ در محل مرکز پارک بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

او ادامه داد: بر اساس بررسی‌های اولیه گلوله به چانه او اصابت کرده و در حال حاضر علت دقیق آن در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان اینکه در این خصوص دو احتمال مطرح شده است، تصریح کرد: احتمال اول این است که گلوله شلیک شده در زمان تنظیم و یا چک کردن اسلحه بوسیله شخص محیط بان مرحوم و به علت بی احتیاطی از اسلحه خارج شده است.

او ادامه داد: احتمال دیگر نیز خودکشی او است که البته تا زمان اعلام نتیجه قطعی از سوی کارشناسان قضایی نمی‌توان اعلام نظر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ محیط بان پارک ملی بمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد