Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محمد امین میرعلایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از برگزاری دوره "تربیت مدیران راهبردی" در استان خبر داد و اظهار داشت:  این دوره از سوی پژوهشگاه سیاستگذاری، توسعه پایدار و امور زیربنایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.

مدرس دوره "تربیت مدیران راهبردی"  افزود: این دوره ویژه، سال گذشته در تهران به مدت 18 ماه و با بهره مندی از دانش اساتید برجسته ملی  و انتقال تجربیات مدیران ارشد نظام به نسل جوان برگزار شد که خوشبختانه در این مسیر موفق به کسب همراهی و مشارکت شخصیت‌های ارزشمندی چون دکتر محمد باقر قالیباف، دکتر محسن رضایی، دکتر احمد توکلی و مهندس عزت اله ضرغامی به منظور انتقال دانش و تجربه به مدیران جوان و شرکت کنندگان در دوره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با عنایت ویژه دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، فعالیت این پژوهشگاه در استان خوزستان از سال 97 آغاز شده و دومین دوره تربیت مدیران راهبردی نیز با حضور ایشان در سوم مهرماه فعالیت خود را شروع کرده است و در ادامه این فرایند به منظور افزایش دسترسی علاقه مندان در نقاط مختلف کشور پژوهشگاه در نظر دارد تا فعالیت خود را گسترش داده و نسبت به برگزاری این دوره در دو استان بوشهر و فارس هم اقدام نماید.

میرعلایی بیان داشت: بدین منظور و با اختصاص ظرفیتی در حدود 80 نفر از دوازدهم مهرماه ثبت نام دوره آغاز خواهد شد و پس از مشخص شدن نتایج ارزیابی‌ها و مصاحبه‌های تخصصی، در هفته اول آبان ماه شروع دوره با حضور دبیر تشخیص مصلحت نظام در استان بوشهر برنامه ریزی شده است.

مدرس دوره "تربیت مدیران راهبردی گفت: پژوهشگاه سیاستگذاری، توسعه پایدار و امور زیربنایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های کلی نظام و ظرفیت سازی مطالعه، تحقیق، آموزش و مشاوره در امور زیربنایی و توسعه پایدار تأسیس شده است.

وی ادامه داد: سیاستگذاری و بسترسازی اجرای سند چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام، ایجاد ظرفیت‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی کارآمد، هماهنگی، یکپارچه سازی و اجرای تحقیقات مرتبط و جذب و انتقال دانش فنی و فناوری پیشرفته و بومی سازی و انتشار آن در کشور از جمله اهداف پژوهشگاه سیاستگذاری، توسعه پایدار و امور زیربنایی می‌باشد لذا این پژوهشگاه در محورهای نه گانه علم و فناوری، فرهنگی، حکمرانی، سیاست خارجی و امور بین الملل، امنیتی- دفاعی، عدالت و رفاه اجتماعی، حقوقی - قضایی، اقتصادی، زیرساختی و زیست محیطی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه پایدار مجمع تشخیص مصلحت نظام بوشهر تربیت مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام تربیت مدیران راهبردی امور زیربنایی توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس هنرستان شهید اربابی رشید زابل گفت: این هنرستان دارای ۱۱۰ هنرجو در ۴ رشته تحصیلی است.
علیدادی افزود: هنرجویان این هنرستان در رشته‌های تعمیر ماشین آلات کشاورزی، امور دامی، امور زراعی و کشت و کار مکانیزه مشغول کسب مهارت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!