Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@12:30:47 GMT

باید جلوی فرارهای مالیاتی گرفته شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۸۷۷

باید جلوی فرارهای مالیاتی گرفته شود

محبی گفت: فرارهای مالیاتی مانعی در برابر جدایی اقتصاد از نفت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز محبی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس، بابیان اینکه درزمینهٔ مالیات یکی از آزادترین کشورها هستیم اظهار داشت : منابع فراوانی برای تأمین بودجه در کشور وجود دارد که یکی از این راه‌ها جلوگیری از فرار مالیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  فرارهای مالیاتی زیادی در کشور وجود دارد که باید جلوی آن را بگیریم تصریح کرد: متأسفانه فرار مالیاتی در کشور سبب شده است تا مانعی برای جدایی اقتصاد کشور از نفت باشد.

محبی در ادامه بابیان اینکه ما نباید  ناراحت مشکلات فروش نفت کشور باشیم تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما دارای  منابع زیادی برای تأمین بودجه است وتنها باید با شناخت این منابع آن‌ها را به فعلیت برسانیم.

  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات کشور تنها باکار جهادی و شبانه‌روزی قابل‌حل است تأکید کرد مجلس با رصد مشکلات سعی در حل معضلات داشته و جلسات مجلس و کمیسیون‌ها گاهی از ۶ صبح تا ۸ شب ادامه دارد همه و همه به خاطر حل مسائل گریبان گیر مردم است.

وی با اشاره به اینکه موضوع رصد بودجه و نحوه هزینه کرد آن باید به‌دقت بررسی شود تصریح کرد: از این به بعد  بودجه شرکت‌های دولتی زیر ذره‌بین مجلس است و در بودجه ۱۴۰۰ نگاه ویژه‌ای به اقشار محروم و کم‌درآمد داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره کمبود منابع انرژی و احتمال تغییر ساعات کاری در فصل تابستان گفت: نیاز کشورمان به انرژی بیش از هشتاد هزار مگاوات است در حالی که امروز ظرفیت نیروگاه‌های ما کمتر از پنجاه هزار مگاوات است.

وی اظهار کرد: پیک مصرف در فصل تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود بنابراین تا منابع انرژی تامین نشود مشکلاتی در این زمینه خواهیم داشت و ممکن است تغییراتی در ساعات کاری صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: با توجه به قانونی که محلس شورای اسلامی در حمایت از صنعت برق تصویب کرد باید اجرای این قانون با جدیت دنبال شود و بخش خصوصی هم در اجرای آن شریک شود تا با سیاست‌های تشویقی و تسهیلاتی که در نظر می‌گیریم بتوانیم کمبود منابع انرژی را جبران کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ادامه داد: تغییر ساعات کاری یک راهکار موقت برای تامین انرژی است و باید منابع انرژی را افزایش دهیم لذا تا این اتفاق نیفتد شاهد راهکار‌های موقت مثل تغییر ساعات کاری هستیم.

آصفری گفت: لازمه جلوگیری از تغییر ساعات کاری در تابستان افزایش منابع انرژی است، چون تغییر ساعات کاری برای دولت هزینه‌بر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست