Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با قراردادی حدود ۴۰ میلیارد تومان، کل شبکه‌های فرعی فاضلاب منطقه کوت عبدالله اجرایی می‌شود.

صادق حقیقی‌پور امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه بازدید از منطقه اسلام‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شرکت آبفا خوزستان ساماندهی کوت عبدالله و به ویژه منطقه اسلام‌آباد است و برای این منطقه برنامه‌های گسترده‌ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: کلکتور اصلی فاضلاب اسلام‌آباد یک خط ۶۰۰ میلیمتری است که از خیابان چهارم عبور می‌کند و به وسیله کلکتور طرح جامع، فاضلاب را به تصفیه خانه شرق اهواز انتقال می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه به جز ۲۰۰ متر انتهایی در خط اصلی فاضلاب منطقه، سایر کارها انجام شده است و اکنون باید شبکه‌های فرعی اجرایی شوند.

حقیقی‌پور عنوان کرد: برای این کار، پیمانکاری با مشارکت بخش خصوصی انتخاب شده است و با قراردادی حدود ۴۰ میلیارد تومان، کل شبکه‌های فرعی فاضلاب منطقه کوت عبدالله اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: خط کلکتور خیابان چهار اسلام‌آباد که از سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده بود به دلیل اتصال فاضلاب منازل منطقه پر شده و برای پایین آوردن سطح فاضلاب در این کلکتور، در هفته گذشته یک ایستگاه پمپاژ در انتهای این خیابان نصب و راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با طرح آزمایشی که روی خیابان فرعی دوم اجرایی شده است، مشکلی برای آسفالت و دوباره‌کاری منطقه وجود نخواهد داشت. با هماهنگی‌هایی که با ساکنان منطقه انجام خواهیم داد، عملیات جمع‌آوری فاضلاب شبکه‌های فرعی اسلام‌آباد از روزهای آینده آغاز خواهد شد و امیدواریم به زودی و در یک زمان منطقی و مشخص، مشکل فاضلاب در این منطقه برای همیشه برطرف شود.

در این بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز گفت: در منطقه اسلام‌آباد، شرکت آبفا خوزستان در چند نقطه مشغول به کار است تا مشکلات منطقه حل شود اما همچنان در پایان خط و برای خروج فاضلاب نیاز به اقدامات بیشتری است.

وی افزود: همچنین در منطقه اسلام‌آباد بخشی از مشترکان به لوله اصلی خروجی فاضلاب متصل نیستند و اندکی زمان برد تا شرکت آبفا در منطقه مشغول به کار شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: شهردار اهواز نیز قول‌هایی داده تا خیابان‌های این منطقه آسفالت شوند اما لازمه آسفالت این است تا در خیابان‌های فرعی منطقه پروژه‌های فاضلاب به اتمام برسد تا زمانی که آسفالت انجام می‌شود، دوباره‌کاری نشود.

موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت آبفا خوزستان با اهتمامی که دارد، در تلاش است هرچه سریع‌تر مشکلات فاضلاب خیابان‌های اسلام‌آباد را حل کند. ان‌شاءالله شهرداری نیز به صورت همزمان ورود خواهد کرد و کار آسفالت خیابان‌ها را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان فاضلاب منطقه اسلام آباد شبکه های فرعی آبفا خوزستان کوت عبدالله شرکت آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت:پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد:در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

 پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت:خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم. شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد