Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر در اصفهان و خمینی شهر دستور تعطیلی آموزش های حضوری را اعلام کرده ایم، اما اگر آموزشگاه هایی در بستر مجازی فعالیت دارند، در این دوران می تواند ادامه فعالیت دهد.

آرش اخوان طبسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دستور ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز فنی حرفه ای اصفهان، اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد استانی کرونا، آموزش های حضوری مراکز فنی و حرفه ای دولتی، نیمه دولتی و خصوصی به مدت یک هفته و حتی در صورت تمدید تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا اداره کل فنی حرفه ای استان اصفهان این دستور را به تمام مراکز خود ابلاغ کرده است و تمام مراکز شهرهایی که وضعیت کرونا آنها در شرایط قرمز همانند اصفهان و خمینی شهر، دیگر نباید کارآموز بپذیرند، البته مرکز تعطیل نیست و مربیان حضور دارند، اما دیگر کلاس حضوری برقرار نخواهد شد و آموزش ها در قالب مجازی انجام می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان درباره آموزشگاه های آزاد، گفت: آموزشگاه هایی که توان انجام فعالیت آموزشی در بستر مجازی را دارند، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اما اگر آموزشگاهی در این فضا فعال نیست تا یک هفته و تا اطلاع ثانوی آموزش های حضوری آنها تعطیل است.

وی گفت: با توجه به تداوم شیوع کرونا و افزایش موارد ابتلا به این بیماری، به تمام مدیران آموزشگاه های خود توصیه کرده ایم برای ادامه فعالیت به شیوه های آموزش دوگانه روی بیاورند و آموزش های مجازی را با آموزش دوگانه تلفیق کنند.

اخوان طبسی تاکید کرد: آموزشگاه هایی که همچنان تاکید بر آموزش به شیوه سنتی و حضوری دارند هر زمان که ستاد استانی و شهرستانی کرونا مصوبه ای مبنی بر تعطیلی آموزش های حضوری را ابلاغ کند، ملزم به اجرای آن هستند.

وی افزود: آموزشگاه های آزاد اصفهان هنوز به سمت شیوه آموزش دوگانه نرفته اند و تنها سعی کرده اند آموزش های الکترونیک داشته باشند که به محض رفع محدودیت های کرونا، می توانند افراد را برای آموزش های عملی در آموزشگاه ها فرا بخوانند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تمام آموزش های حضوری آموزشگاه های فنی و حرفه ای به دستور ستاد استانی کرونا منتفی شده است، گفت: در هر شهرستان، مصوبه ستاد کرونا لازم الاجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانی علمی و آموزشی کروناویروس آموزشگاه دانشگاه فنی وحرفه ای تعطيلي حرفه ای استان اصفهان آموزش های حضوری فنی و حرفه ای ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده