Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:25:53 GMT

تست کرونا بسکتبالیست‌های شیمیدر منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۷۵۹۳

تست کرونا بسکتبالیست‌های شیمیدر منفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز 23 شهریور ماه با جدّی‌ترین تدابیر بهداشتی استارت زده، دقیقا بعد از انتخاب مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی و پس از اینکه در واپسین روزهای بازار نقل و انتقالات مهره‌های مد نظر خود را جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که نسبت به دوره قبل لیگ برتر هم در کادر فنی و هم در ترکیب بازیکنان خود دست‌خوش تغییرات وسیع شده اما با مدیریت هنریک درغوکاسیان مدیرعامل کاردان خود و همچنین درایت مصطفی هاشمی بسکتبالیست‌های مطرحی را جذب کرد و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه را تشکیل داده، این روزها در تهران مشغول تمرینات آماده‌سازی است.

در حالی که این روزها موضوع ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی را بابت شروع لیگ برتر و سلامت بازیکنان ایجاد کرده، بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شیمیدر تست PCR دادند و نتیجه تست تمام آنها منفی اعلام شد تا شاگردان هاشمی در سلامت کامل خود را برای رویارویی با حریفان آماده کنند.

شیمیدر در حالی تمرین می‌کند که پس از درخواست فدراسیون بسکتبال برای دریافت مجوز شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش این مجوز را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صادر کرد و طبق برنامه فدراسیون قرار است بازی‌ها به شکل متمرکز در تهران انجام شود.

فدراسیون به تمام لیگ برتری‌ها تکلیف کرده که قرنطینه تیم‌ها قبل از مسابقات و انجام تست PCR از جمله موارد مهم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی است و همه تیم‌ها موظف به رعایت آن هستند تا لیگ برتر از پانزدهم آبان به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران در تهران آغاز شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال ليگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر