Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:16:01 GMT

نوبخت: بودجه ورزش به‌طور کامل پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۸۲۷۸

نوبخت: بودجه ورزش به‌طور کامل پرداخت می‌شود

به گزارش ایرنا؛ «محمدباقر نوبخت» در جریان دیدار با مسوولان ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه رخداد بزرگ المپیک توکیو هستیم و همه زحماتی که مدیران ورزش برای تیم‌ها داشتند جای تقدیر دارد. با وقفه ایجاد شده باید شتاب بیشتری داشت تا ورزشکاران در ٢٠٢١ موفق ظاهر شوند.

وی گفت: برای دست یافتن به افتخار، جز همت و رشادت ورزشکاران نیاز به برنامه‌ریزی داریم که نهادهای ورزشی در حال انجام این مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتیبانی آن هم بر عهده سازمان برنامه و بودجه است.

معاون رییس جمهوری اظهار داشت: با توجه به اولویت، اعتبارات امسال داده خواهد شد. بودجه سال جاری ورزش کشور به صورت کامل محقق خواهد شد و امروز این وعده را به مسوولان ورزش کشور می دهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این تجهیز ورزش ایران در سال آینده در دستور کار قرار دارد و چه قرار باشد المپیک در سال آینده برگزار شود و چه امکان برگزاری وجود نداشته باشد، باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

برچسب‌ها محمدباقر نوبخت وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو محمدباقر نوبخت وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت گفت: موضوع اصلی ما خوراک صنعت پتروشیمی ها است و ما وظیفه داریم راهبرد رهبر انقلاب به سرانجام برسد.

او افزود: صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی توانسته خوب عمل کند چرا که در گذشته هیچ سرمایه‌گذاری انجام نشد،امروز ما بیش از ۷۵ مجتمع پتروشیمی در کشور به صورت فعال داریم که مجموع تولید این مجموعه‌ها بالای ۹۳ میلیون تن در سال است. امسال تلاش ما این است که با جهش بلندی از مرز ۱۰۰ میلیون تن تولید عبور کنیم.

معاون وزیر نفت اضافه کرد: حدود ۱۰۰ میلیون فوت مکعب تاکنون از مشعل‌ها جمع آوری شده و طی دو سال و نیم آینده دیگر هیچ مشعلی در پالایشگاه‌ها کشور نخواهیم دید. برای مشعل‌های صنعت پتروشیمی هم برنامه ریزی شده و در حال حاضر نیمی از مشعل‌های صنعت پتروشیمی خاموش است. باقی مانده نیز مطابق برنامه تا ۳ سال آینده جمع آوری شود.

مهمترین راهبرد صنعت پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی‌ها است و از این لحاظ بی نیاز شویم.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات پتروشیمی ایران با بیش از ۵۵۰ گرید مختلف تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی با کشورهای همسو از جمله روسیه و کشورهای حوزه آسیای میانه در قطب‌های توسعه‌ای به‌ویژه در مناطق ماهشهر، چابهار و جاسک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه