Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@10:16:47 GMT

جمع آوری ۱۰۰ واحد آلاینده درشهرستان ری

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۸۴۰۳

جمع آوری ۱۰۰ واحد آلاینده درشهرستان ری

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،زهره عبادتی با اعلام این خبر گفت: طی گشت و پایش های ماموران اجرایی اداره کل محیط زیست شهرستان ری دو واحد ذوب باتری های فرسوده و بازیافت ضایعات پلاستیک در این شهرستان شناسایی و به دلیل بی توجهی به اخطاریه های زیست محیطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری های لازم، در نهایت این دو واحد در پایان هفته گذشته با دستور مقام قضایی پلمب و فعالیت آن ها متوقف شد، اظهارکرد: این واحدها با ایجاد آلودگی های مختلف محیط زیستی اعم از هوا و آب و خاک موجب تهدید محیط زیست و سلامت شهروندان شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادتی با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال ۸۲۶ مورد پایش محیط زیستی در این شهرستان در حوزه های مختلف انجام شده است، اظهار کرد: در جریان این پایش ها ۲۸۰ اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف صادر و ۱۰۰ واحد به طور کامل جمع آوری و هفت واحد نیز با دستور قضایی پلمب شده اند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان تصریح کرد: در خصوص استعلامات وارده نیز این اداره ۱۶۴ استعلام محیط زیستی را بررسی و درباره آن ها اظهار نظر کرده است.


انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074906 برچسب‌ها سازمان محیط زیست ایران شهرستان ری اداره کل محیط زیست تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان محیط زیست ایران شهرستان ری اداره کل محیط زیست تهران محیط زیستی شهرستان ری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر گفت: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

خانم شجاعی افزود: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند