Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:37:14 GMT

تعطیلی دوباره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۸۴۰۴

تعطیلی دوباره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از تعطیلی دوباره کتابخانه های عمومی با افزایش شیوع ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

«جواد رنج کش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و افزایش شیوع ابتلا به ویروس کوئید ۱۹ در شهرستان آران و بیدگل، کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان طی هفته جاری تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: بازگشایی یا عدم بازگشایی کتابخانه ها در هفته های آتی بستگی به نظر ستاد کرونا دارد اما در صورت عدم بازگشایی، تدابیری اندیشیده شده تا ارتباط میان کتابخانه‌ها و مردم به شکل مجازی تداوم داشته باشد.

 

رنج کش با بیان اینکه ۱۰ باب کتابخانه شامل چهار باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان وجود دارد،  ادامه داد:  طی هماهنگی صورت گرفته با کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان، کلیه جرایم دیرکرد کتاب ها در ایام شیوع کرونا بخشیده شده است.

 

کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل پس از سه ماه تعطیلی به علت شیوع کرونا، از تیرماه جاری بازگشایی شده بود که پس از سه ماه فعالیت، مجددا تعطیل شد.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل ویروس کرونا آران و بیدگل کرونا کتابخانه های عمومی اصفهان کتابخانه های عمومی شهرستان شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ عبدالله زاده فرمانده بسیج کارگری آران و بیدگل در این مراسم شهدا در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و میهن عزیزمان از جان و دل گذشتند و اکنون وظیفه ماست تا در هر مسئولیتی که هستیم با الگو برداری از ایشان در مسیر درست گام برداریم لذا در اولین روز هفته کار و کارگر در مزار مطهر شهدای گرانقدر حضور یافتیم تا با آنان تجدید میثاق داشته باشیم.


آران و بیدگل حدود ۸۵۰ شهید در دوران مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند