Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین در مجلس گفت: دولت باید برای شرکت های داخلی که در بحث تولید فعالیت می کنند فضا را به گونه ای فراهم کند تا شرکت های خارجی نتوانند بدون هیچ ضرری برای کشور، در بازار داخلی‌ جولان دهند. - اخبار سیاسی -

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه متاسفانه کالای قاچاق در کشورمان وجود دارد و قاچاق مواد دخانی نیز از این قاعده مستثنا نیست، گفت: عدم مقابله با پدیده قاچاق در کشور باعث شده به وفور شاهده ورود کالاهای قاچاق به کشور حتی از مبادی رسمی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام وصول طرح ممنوعیت صدور و تمدید هر نوع پروانه اشتغال برای شاغلین و بازنشستگان

وی با بیان اینکه مسئولان نظارتی باید کارشان را در مقابل با پدیده قاچاق دقیق تر انجام دهند، ادامه داد: قطعاً کالای قاچاق به تولید داخلی لطمه وارد می کند و آن را هدف قرار داده و باعث از بین رفتن فرصت های شغلی و بیکار شدن کارگرهای کشورمان می‌شود.

نماینده قزوین در مجلس با تاکید براینکه شرکت دخانیات، شرکتی است که در شرایط سخت تحریم به تولید داخلی کمک می کند و فرصت اشتغالزایی  برای جوانان ایجاد می کند، افزود: دولت باید برای شرکت های داخلی که در بحث تولید به ویژه مواد دخانی فعالیت می کنند فضا را به گونه ای فراهم کند تا شرکت های خارجی نتوانند بدون هیچ ضرری برای کشور، در بازار داخلی‌ جولان دهند و بازار کشور را به دست گیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با تاکید براینکه مجلس و دولت باید تمام توان خود را در جهت امن شدن فضای تولید به کار بگیرند، اظهار داشت: مجلس این آمادگی را دارد اگر در بحث تولید در شرکت دخانیات و نحوه فعالیت شرکت های خارجی در این حوزه مشکلاتی وجود داشته باشد را برطرف کند.

سیاهکلی با بیان اینکه کالاهای تولید داخل در سال های اخیر از کیفیت مناسبی برخوردار شده، عنوان کرد:کیفیت مواد دخانی به ویژه سیگارهای تولید داخل نه تنها بسیار بالا رفته بلکه قیمت و رقابت‌پذیری آن، اثر مثبتی بر این صنعت داشته و می توان گفت برخی از مواد دخانی تولید داخل هم‌ردیف نمونه خارجی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: باید فضای تولید داخل را به گونه ای مدیریت کنیم که ابتدا شرکت های داخلی و سپس بخش خصوصی وارد عرصه شوند.

وی ادامه داد: اگر فضای خالی باقی ماند با شرکت های خارجی آن هم با شرایط خاص به ویژه به صورت مشارکتی و استفاده از تکنولوژی آنها قرارداد منعقد شود.نماینده قزوین، اظهار داشت: اگر بخواهیم فضا را به شرکت های خارجی بدهیم قطعا هم کشاورز توتون‌کار متضرر می شود و هم شرکت های داخلی تولید کننده ضرر می کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس شرکت های خارجی شرکت های داخلی تولید داخل مواد دخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد