Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز طرح‌ مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «علی صالحی» با اشاره به اهمیت فوق العاده حفظ و ارتقای شاخص امنیت و آسایش عمومی ابراز داشت: یکی از ویژگی های مهم طرح «گشت رضویون» فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهرها و روستاها در راستای اجرای تفاهمنامه همکاران بین دستگاه قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناجا محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای  شناسایی بسترهای  شکل گیری جرائم و مقابله با آنها مثمرثمر واقع شود.

 

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: وفاق و همدلی بین نیروهای مسلح، کشور را در بالاترین تراز امنیت قرار داده است و همه اینها به واسطه جانفشانی ها و حضور وحدت آفرین مجموعه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کنار مردم می باشد.

 

صالحی با اشاره به مراجعه مردم به معتمدین خودشان در طرح رضویون و خصوصیت فداکاری و ایثار مجریان این طرح، توصیه کرد: از کنکاش در زندگی خصوصی مردم خود داری شود و همانگونه که در دین مبین اسلام تأکید به حفظ امانت شده است، امین مردم و محرم اسرار آنها باشید.

 

وی به دقت نظر در تصمیم گیری ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرائم تأکید کرد و اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در هر محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که دستگاه قضایی آن را پیگیری می کند و از این رو با کسانی که امنیت مردم را به هر نحوی سلب کنند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

 

در حاشیه مراسم آغاز گشت مشترک رضویون ، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان در ایجاد امنیت پایدار، آگاه سازی به موقع و فعالیت های انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، مجموعه تلاش های صورت گرفته را گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان عنوان کردند.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح گشت رضویون علی صالحی دادگستری هرمزگان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی