Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جلالی روز شنبه در نشست تخصصی طرح مهریار شهرستان مینودشت افزود: از سه سال قبل و با راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی، کسب و کار تجارت الکترونیک در گلستان رونق گرفت و امسال حجم مرسولات ارسالی فعالان این حوزه از طریق شرکت پست، چهار برابر پارسال شد.

وی بااشاره به امضای تفاهم نامه همکاری شرکت پست با برخی ادارات و نهادها از جمله فنی و حرفه‌ای، پارک علم و فناوری، صنعت، معدت و تجارت، بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی استان برای آموزش و توانمندسازی تولید کنندگان برای فعالیت در تجارت الکترونیک گفت: آموزش و اتصال افراد و تولیدکنندگان به بازارهای فضای مجازی، تحویل مرسوله از تولید کننده در نقاط شهری و روستایی بدون هزینه و تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی در هزینه ارسال از جمله مشوق های این شرکت برای رونق بخشی به تجارت الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی، جایگاه مینودشت در تجارت الکترونیک گلستان را پایین دانست و اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در تولید صنایع دستی، تولیدات متنوع حوزه روستایی بویژه گیاهان دارویی دارد که با معرفی این محصولات در فضای مجازی می‌توان جایگاه مینودشت را ارتقا داد.

فرماندار مینودشت نیز دراین نشست با تاکید بر اهتمام ویژه به آموزش و توانمندسازی افراد حقیقی و حقوقی بویژه بانوان این شهرستان درحوزه صنایع دستی و فروش محصول از طریق تجارت الکترونیک گفت: همه دستگاه‌هایی که نام آنها در دستورالعمل طرح "مهریار" آمده، موظف به همکاری برای پیشبرد اهداف این طرح هستند.

سیدابوالفضل حسینی نیا افزود: شیوع بیماری کرونا سبب شد خسارت زیادی به کسب و کارها وارد شود اما باید از فرصت تجارت الکترونیک برای تولید و فروش محصول و نیز کسب درآمد و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

طرح ویژه مهریار با هدف کمک به پایدار سازی مشاغل خانگی ایجاد شده توسط بانوان با تسهیل گری در فروش محصولات تولیدی این قشر، کمک به برندسازی و اجرای نقشه جامع تجاری سازی کسب و کارهای الکترونیکی از طریق نظام پستی از ۳۱ خرداد امسال در استان گلستان شروع و به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.

شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک مینودشت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک مینودشت گلستان گنبدکاووس شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک مینودشت گلستان اخبار کنکور تجارت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با اخذ مجوز صدور برات الکترونیک عادی از وزارت امور اقتصادی‌ودارایی در پایان سال 1402، اولین برات الکترونیک سپامی را در مورخ 4 اردیبهشت‌ماه جاری در محیط عملیاتی بانک مرکزی ج.ا.ا صادر کرد.

برات الکترونیک عادی یک سند تجاری است که براساس آن شخصی از شخص دیگر می‌خواهد که مبلغی را در وجه یا حواله‌کرد شخص معین یا شخص ثالث در زمان مشخص( آینده) بپردازد. در همین راستا، سامانه برات الکترونیک عادی به‌عنوان جزئی از این اکوسیستم، با هدف الکترونیکی کردن تمام مراحل چرخه حیات اسناد تجاری برات تعریف شده است.

برات الکترونیک سپامی در راستای تامین مالی زنجیره تولید، سرآغاز تحولی بزرگ برای شبکه بانکی کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد