Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت ۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان خبر داد.

دکتر "مهدی شفیعی" عصر امروز دوازدهم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان های استان کرمان ۲۳ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شدند که از این تعداد ۱۷ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان،۳ مورد مورد مربوط حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و ۳ مورد نیز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بم بودند ضمن آنکه باید عنوان کرد دانشگاه های علوم پزشکی جیرفت و دانشکده علوم پزشکی سیرجان در ۲۴ ساعت گذشته انجام آزمایش نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان را ۲۵۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۷۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۷ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۴ نفر نیز مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی با اشاره به تعداد کل موارد بستری نیز گفت: تعداد کل موارد بستری شده دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون ۶۹۵۴ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به موارد فوتی ناشی از اپیدمی کرونا در استان نیز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند که ۵ نفر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده که با احتساب این نفرات جدید، مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای اپیدمی تاکنون (۱۲ مهرماه) در استان کرمان به ۸۷۱ نفر رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست

پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و با وجود اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آن ها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد