Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در نشستی که به منظور تعامل و همکاری پلیس راهور تهران بزرگ با سازمان مدیریت پسماند برگزار شد با درخواست ‏این ‏سازمان مبنی بر تردد خودرو‌های حمل پسماند و ماشین آلات برف روبی در تمامی ساعات شبانه روز موافقت شد. ‏
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، نشست همکاری و تعامل سازمان با پلیس راهورتهران بزرگ ‏با حضور سرهنگ محمد رزاقی معاون عملیات، سرهنگ مسلم موسوی پناه رییس اداره حمل و نقل و سرهنگ ‏مرتضی گنجی رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ به همراه مهدی نصرزاده معاون مالی و ‏اداری، مجید نوربخش معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق، مهدی احمد مهرابی معاون پسماند‌های ساختمانی و عمرانی و علیرضا رباطی معاون ‏خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که در ادامه جلسات پیشین و در تکمیل توافقات انجام شده سازمان با پلیس راهور بود، مقرر شد ‏ساماندهی ناوگان حمل پسماند با تجمیع پتانسیل‌های دوطرف بهبود یابد و با ورود پلیس راهور به عنوان ضابط قضایی ‏از تخلفات ناشی از فعالیت خودرو‌های حمل پسماند جلوگیری شود. ‏
در این نشست، معاون ‏خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند ‏از آشکارسازی پلاک خودرو‌های ناوگان حمل پسماند‌های شهری در آینده‌ای نزدیک خبر داد ‏و گفت: این اقدام به منظور سهولت در انجام ماموریت‌های پلیس راهور صورت می‌گیرد و تا چند روز آتی انجام خواهد شد. ‏
رباطی با تاکید بر لزوم تردد شبانه روزی خودرو‌های حمل پسماند با توجه به وظایف و ماموریت‌های ذاتی آن ها، خواهان ‏آزاد سازی تردد این ناوگان در 24 ساعت شبانه روز و بدون ممنوعیت زمانی شد که پلیس راهور تهران بزرگ با این ‏درخواست موافقت کرد. ‏
مهرابی، معاون پسماند‌های ساختمانی و عمرانی نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا با کنار هم قرارگرفتن پتانسیل‌ها و استفاده از ظرفیت قانونی دو مجموعه، امکان برخورد با ‏متخلفان تخلیه غیرمجاز زباله فراهم شود و با تعامل پلیس راهور کیفیت زیست محیطی شهر از این جنبه ارتقاء پیدا کند. ‏
در پایان این نشست حاضران نظر و پیشنهاد‌های خود را در خصوص مفاد توافق‌های صورت گرفته بین دو طرف اعلام کردند و ‏مقرر شد پس از اصلاحات لازم این مفاد به امضای روسای دو مجموعه برسد. ‏

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تردد ناوگان حمل پسماند پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور

رئیس پلیس پایتخت طرح نور را شاه‌بیت ماموریت‌های پلیس توصیف کرد و به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح توصیه کرد که صعه صدر خود را بالا برده و تلاش کنند که بهتر از قبل ماموریت خود را به انجام برسانند.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در جلسه هدایت سیاسی که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و جمعی از فرماندهان و کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با قدردانی از اقدامات ماموران پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهروندان، به ابعاد مختلف این ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: خوشحالم که اقدامات پیشگیرانه پلیس در کلانشهر تهران نتیجه داده و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به برخی از ماموریت‌های پلیس پایتخت در برقراری نظم و آرامش شهروندان خصوصا در مراسم و گردهمایی‌هایی چون ۲۲ بهمن، دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان و ... گفت:‌ به لطف خدا، با وجود همه تهدیدات و خرابکاری‌هایی که از سوی دشمن قابل تصور بود، همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقتدرانه ماموریت‌های خود را انجام داده و باعث سربلندی پلیس در نگاه مردم شدند.

وی به ماموریت‌های محوله پلیس در ایام نوروز امسال نیز اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به افزایش حضور شهروندان برای خرید های نوروزی در بازارهای شهر تهران، خوشبختانه تلاش همکارانم در برخورد با سارقان نتیجه داده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در این روزها بودیم.

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری در پایتخت
محمدیان به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون نیز اشاره کرد و گفت:‌ پلیس مبارزه با موادمخدر شبانه روز در پی شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهر تهران است و خوشبختانه موفقیت های چشمگیری در زمینه کاهش توزیع موادمخدر و افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی به افزایش احساس امنیت در شب‌های ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و تجمع بزرگ قرآنی در شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت:‌ حضور پلیس در این ایام و خصوصا شب‌های قدر، باعث شد شهروندان با آرامش و احساس امنیت کامل به مراسم مذهبی و دینی خود برسند.

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اجرای طرح نور که از ۲۵ فروردین ماه در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب آغاز شده است، گفت: همه ماموریت‌های محوله در تهران بزرگ از اهمیت ویژه برخوردار است اما شاه بیت این ماموریت ها، طرح نور است. این طرح پس فرمایش مقام معظم رهبری در دستورکار پلیس قرار گرفت و تاکنون این ماموریت با موفقیت همراه بوده و علیرغم تلاش دشمنان بسیاری از شهروندان و نخبگان از این طرح حمایت کرده‌اند.

وی با توصیه به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح، خطاب به آنان گفت:‌ صعه صدر خود را بالا ببرید و تلاش کنید که بهتر از قبل ماموریت به انجام برسد و همواره به خاطر داشته باشید که خدا همراه ماست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • پرترددترین جاده کشور کدام است؟
  • ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها ممنوع است
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است