Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خوان پایه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات میان دوره ای تا فردا یکشنبه فرصت دارند تا از سمت خود استعفا دهند.

وی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال آینده در گچساران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران ابراز کرد: بر اساس تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ساعت هشت صبح روز یکشنبه هشتم فروردین ماه سال آینده آغاز و به مدت هفت روز ادامه می یابد.

خوان پایه ابراز کرد: براساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، استانداران، معاونین و مشاورین استانداران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و رؤسای مناطق شهرداری، رؤسا و سرپرستان سازمان‌های دولتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل بانک‌ها، اعضای هیأت مدیره، مدیران عامل شرکت‌های دولتی از جمله افرادی هستند که باید حداقل شش ماه قبل از ثبت نام در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی فرصت دارند از مقام خود استعفا دهند.

وی ادامه داد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۹ نیز استعفای این افراد باید از سوی مقام مسئول آنان پذیرفته شود.

خوان پایه گفت: در راستای اجرای این قانون درگچساران افرادی که در ماده ۲۹ احصا شده برای ثبت نام در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت باید از تاریخ ۱۳ مهر ماه امسال از سمت خود استعفا داده و استعفای آنان از سوی مقام مافوق پذیرفته شود.

حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده  که این حوزه دارای یک  کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی  پس از انتخاب از سوی مردم توسط  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با  ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف، ۲۱ رای ممتنع از  مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر رد شد.

برچسب‌ها فرمانداران انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران فرمانداران انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران اخبار کنکور حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات میان دوره ای خود استعفا ماده ۲۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود