Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل محرومیت شش ماهه آل کثیر به AFC اعتراض کردند.
به گزارش آریا، AFC از محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر از هرگونه فعالیت ورزشی خبر داد. این حکم AFC با اعتراض پرسپولیسی ها رو به رو شد. کمیته انضباطی AFC عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون 58.1 انضباطی برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محرومیت آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور که حرکتی نژاد پرستانه اطلاق شد. همچنین این بازیکن 10 هزار دلار جریمه نقدی شد.
از اردوی پرسپولیس خبر می رسد بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس پس از شنیدن این رای شوک زده شده و محرومیت بهترین گلزن تیم شان سبب غافلگیری آنها شده است. هرچند غیبت وی برای پرسپولیسی ها در بازی امروز قطعی به نظر می رسد اما مسئولان تیم پرسپولیس و افشین پیروانی بلافاصله نامه ای را تنظیم کرده و به محرومیت سنگین آل کثیر معترض شدند.
عیسی آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل خود مقابل پاختاکور ازبکستان، شش ماه از همراهی پرسپولیس محروم شد. این شادی گل که قراری بین عیسی آل کثیر و برادرزاده اش بوده را کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نژادپرستانه دانسته است. AFC مدعی است با قانونی 58.1 عیسی آل کثیر را شش ماه محروم کرده است اما این قانون چیست؟
قانون 58.1 لیگ قهرمانان آسیا
هر گونه اقدام بی انضباطی یا خشونت آمیز در استادیوم، فارغ از این که در رختکن، زمین بازی، زمین تمرین یا هر جای دیگر در محل برگزاری یک مسابقه باشد، به کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع می شود.
حداقل در این بند از قانون هیچ اشاره ای به مدت زمان محرومیت نشده و تنها ارجاع به کمیته انضباطی AFC مطرح است. در فوتبال ایران اکثرا می دانند این شادی بعد از گل که نژادپرستانه یا خشونت آمیز برداشت شده، قراری بین عیسی آل کثیر و برادرزاده اوست و عیسی مدت ها است که اینطور گلش را جشن می گیرد. با این اوصاف مشخص است که چنین حکمی پیش از بازی با نماینده عربستان آن هم کمتر از سه ساعت مانده به بازی، ریشه در ضعف فوتبال ایران و نداشتن نفوذ در AFC دارد!
پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت 18:30 امشب (شنبه)،‌ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه، به مصاف هم می‌روند. اعضای تیم پرسپولیس در حالی هتل تیم را به سمت ورزشگاه جاسم بن‌حمد ترک کردند که عیسی آل کثیر سرخپوشان را بدرقه کرد. آل کثیر با حکم کمیته انضباطی AFC به مدت شش ماه حق فعالیت فوتبالی ندارد و نمی‌تواند مقابل النصر هم به میدان برود.
این محرومیت آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور بود که به اشتباه از سوی AFC  حرکتی نژاد پرستانه تلقی شد. همچنین این بازیکن 10 هزار دلار جریمه نقدی شده است. آل کثیر این شادی گل را بارها در جریان بازی های لیگ برتر ایران هم انجام داده بود. این بدترین خبر برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل النصر عربستان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر شادی بعد از گل کمیته انضباطی عیسی آل کثیر آل کثیر شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی