Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای محرومیت مهاجم این تیم را در آستانه دیدار با النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ناعادلانه و غیر منطقی دانست.

قدس آنلاین: در پی صدور حکم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا و محرومیت «عیسی آل‌کثیر»، مهاجم تیم پرسپولیس در آستانه دیدار حساس این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«آنچه که در آستانه بازی مهم و سرنوشت ساز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا رخ داده، مصداق کامل تصمیم‌گیری عجولانه و بدون بررسی دقیق در فوتبال آسیا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت عیسی آل‌کثیر در فاصله چند ساعت مانده به بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، تصمیمی بسیار غیرمنطقی و ناعادلانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می‌رود.  

در این زمینه باشگاه پرسپولیس در پی درخواست AFC مبنی بر ارائه توضیح بابت شادی گل عیسی آل‌کثیر بعد از گلزنی مقابل نماینده ازبکستان، طی لایحه ای مفصل کلیه موارد مربوط به این نحوه شادی را با جزئیات بیان کرد و مستندات لازم در این زمینه شامل عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به شادی گل‌های سال‌های قبل این بازیکن و حتی تصاویر مربوط به برادرزاده عیسی آل‌کثیر را که این بازیکن شادی گل خود را همیشه تقدیم او کرده است، را نیز ضمیمه لایحه دفاعیه خود کرد تا ثابت کند که شادی گل این بازیکن به هیچ وجه ارتباطی با مسائل نژادپرستانه نداشته و مسبوق به سابقه بوده است.

اما در حالی که انتظار می‌رفت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان عالی‌ترین مرجع فوتبال در قاره آسیا با بررسی دقیق موضوع و با در نظر گرفتن همه جوانب، رایی عادلانه و مبتنی بر واقعیت اتخاذ کند، کمیته انضباطی این کنفدراسیون بدون توجه به دلایل و مستندات باشگاه پرسپولیس، در اقدامی شتاب زده حکم به محرومیت بازیکن ارزنده تیم پرسپولیس صادر کرد که قطعا با هیچ معیاری مورد قبول جامعه فوتبال، باشگاه پرسپولیس و هواداران آن نمی‌باشد.  

در این زمینه باشگاه پرسپولیس بدون اتلاف وقت اعتراض خود به این رای را همراه با مستندات کامل ارائه کرده و خواستار اجرای عدالت در مورد بازیکن ارزشمند تیم پرسپولیس است و تا آخرین لحظه نیز پیگیر احقاق حق تیم پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش خواهد بود.  

این اتفاق با همه ابعاد ناخوشایندی که دارد، قطعا در عزم و اراده تیم بزرگ پرسپولیس و کادر فنی بادرایت و بازیکنان غیرتمند آن خدشه ای وارد نخواهد کرد و برعکس، باعث بالارفتن انگیزه تیم در راه نبرد با نماینده عربستان خواهد بود.  

همه اعضای باشگاه و هواداران میلیونی پرسپولیس، یکدل و یکصدا در کنار بازیکنان و کادرفنی هستیم و حامی عیسی آل‌کثیر عزیز.  

تمامی اقدامات قانونی برای برطرف کردن محرومیت ناشی از این حکم انجام خواهد شد و باشگاه نیز به طور کامل پیگیر به سرانجام رسیدن این پرونده خواهد بود. ضمن اینکه پاداش ویژه‌ای نیز برای برد تیم در بازی امروز مقابل النصر از سوی هیات مدیره باشگاه در نظر گرفته شده است که کمترین تقدیر از غیرتمندی بازیکنان و کادرفنی تیم بزرگ پرسپولیس به شمار می رود.»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محرومیت عیسی آل کثیر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان عیسی آل کثیر شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدرهای پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.

کد خبر 847326 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس