Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوراوند پروژه‌های ساحل‌سازی اروند و بهمنشیر را گامی مهم در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری آبادان برشمرد و گفت: قطعا با اجرای این پروژه‌ها در چنین سواحلی گردشگران بسیاری از تمام شهرها و استان‌های کشور به این منطقه سفر خواهند کرد.

«حمید کوراوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه آغاز به کار پروژه‌های عمرانی از جمله ساحل‌سازی رودخانه‌های بهمنشیر و و رودخانه اروند امیدواری را در دل مردم آبادان به وجود آورده است اظهار کرد: انتظار داریم همه مسئولان با پیگیری‌های مستمر و تلاش مضاعف این پروژه‌ها را به نتیجه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان لزوم توسعه هر شهر را در گرو صنعت توریست و تجارت دانست و افزود: اکنون آینده جهان نیز به این دو مسئله بسیار مهم یکی صنعت توریست و دیگری تجارت بستگی دارد و آینده آبادان نیز به این دو موضوع مهم به صورت ویژه وابسته است.

 

وی با بیان اینکه پتانسیل تجارت و گردشگری در آبادان مشهود است افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته به دلیل عدم شناخت اهمیت این دو موضوع اصلی، کارساز و راهبردی متاسفانه کم‌کاری شده که امیدواریم با جدیت همه مسئولان، نمایندگان مجلس، شهرداری و دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند تا در این زمینه بتوانیم موفق شویم.

 

کوراوند تصریح کرد: باید قبول کنیم که نارضایتی از عملکردها به صورت ویژه برای مردم نمایان و آشکار است و بخش بسیاری از آنها تقریبا امیدی به سرانجام این پروژه‌ها ندارند، لیکن همت همه مسئولان و دستگاه‌ها بر به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها است.

 

وی شفافیت در عملکرد و اجرای صحیح و مناسب پروژه‌ها را یکی از عوامل امیدواری شهروندان خواند و بیان کرد: شهردار و همه دستگاه‌های مربوطه وظیفه دارند نسبت به میزان هزینه در پروژه‌ها، عملکردها و کارکردها شفافیت داشته باشند و آنها را برای مردم روشن کنند؛ وقتی پروژه‌ها به نتیجه برسند قطعا مردم این حرکت و رشد رو به جلو را با چشم خواهند دید و حمایت و همکاری خواهند کرد.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه امروزه صرفا حرف زدن ملاک نیست بلکه جامعه نیاز به تلاش و عمل  دارد عنوان کرد: با توجه به همه مسائل موجود، وضعیت حاکم ناشی از تحریم‌ها و اوضاع اقتصادی که وجود دارد باید بپذیریم که درآمدهای امروز بسیار کمتر از هزینه هاست، بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این امیدواری را در مردم به وجود بیاوریم.

 

وی با تاکید بر اینکه گله‌مندی و بدبینی مردم نسبت به مسئولان به حق است ابراز کرد: اگر مردم کار و تلاش را ببیند قطعاً رضایتشان فراهم خواهد شد، همه ما سوای از حرف زدن و شعار دادن باید در راستای توسعه شهر تلاش کنیم.

 

کوراوند طرح ساحل سازی رودخانه اروند را یکی از پروژه‌های بسیار تاثیرگذار در زیبایی شهر آبادان و نشاط اجتماعی خواند و گفت: پروژه ساحل‌سازی اروند یکی از پروژه‌های بسیار زیبا و بی‌نظیری است که به صورت ویژه تاثیرات فراوانی در زیبایی و صنعت گردشگری شهر آبادان خواهد گذاشت؛ همچنین مردم آبادان با راه‌اندازی سواحل رودخانه‌های بهمنشیر و اروند می‌توانند از آنها نهایت استفاده و لذت را ببرند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم این مسائل به صورت ویژه و با جدیت پیگیری و اجرا شوند تا بتوانیم حرکت رو به جلویی را داشته باشیم که خوشبختانه پروژه ساحل‌سازی روند بسیار امیدوارکننده است.  

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از پیگیری‌های شبانه‌روزی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: خوشبختانه نمایندگان در جذب بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان به خوبی کار و تلاش می‌کنند و به صورت ویژه پیگیر هستند، امیدواریم این تلاش‌ها همچنان با قدرت و تعامل بیشتر انجام شود.

 

وی با بیان اینکه اکنون آبادان در ریل توسعه قرار گرفته است تاکید کرد: باید حرکت رو به جلو داشته باشیم تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم، اینک شرایط برای کار کردن بسیار سخت است لذا باید هزینه‌ها مدیریت شوند و از هزینه‌های اضافه و بیهوده جلوگیری کنیم تا بتوانیم این پروژه‌ها را به نتیجه مطلوب برسانیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: شفافیت در هزینه ها شفافیت در پروژه ها شفافیت در عملکردها توسعه و رونق صنعت گردشگری رودخانه اروند و بهمنشیر جذب گردشگر خبرگزاری شبستان خوزستان ساحل سازی منطقه آزاد اروند شهرداری آبادان توسعه گردشگری توسعه گردشگری شورای اسلامی صورت ویژه پروژه ها شهر آبادان ساحل سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • بارش باران در اروند
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند