Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشمر در این مراسم گفت: طی چند سال اخیر ۱۰ مرکز نیکوکاری در کاشمر فعال شده که در زمینه ارائه کمک به نیازمندان خدماتی ارائه داده‌اند و امروز برای اولین بار در استان شاهد راه‌اندازی نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی در کاشمر هستیم.

مسلم ساقی ابراز امیدواری کرد با راه‎اندازی این مرکز نسبت به شناخت ظرفیت‌ها، منابع، امکانات و تهیه بانک اطلاعاتی نیکوکاران و نیازمندان در راستای ایجاد کارآفرینی و اشتغال خانواده‌ها برنامه‎ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت مناسب مشارکت‎های مردمی در کاشمر افزود: با راه‌اندازی این مرکز شاهد نقش‎آفرینی خیران در حوزه اشتغال و کارآفرینی خواهیم بود و با توجه به فعالیت مراکز دانشگاهی و ایفای نقش این مراکز در زمینه ارتباط با جامعه و ارتباط با صنعت خواهیم توانست در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال گام مثبتی برداریم.

رییس کمیته امداد کاشمر نیز در این مراسم با بیان اینکه در کاشمر ۱۰ مرکز نیکوکاری فعال است که با همکاری و مشارکت خیران طی سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال خدمات‎رسانی نموده‌اند گفت:در نیمه اول امسال نیز توسط مراکز نیکوکاری ۱۹ میلیارد ریال خدمات‎رسانی انجام شد. 

علیرضا آرامیان با اشاره به رشد ۶۴ درصدی عملکرد مراکز نیکوکاری در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: این نشان دهنده مشارکت و حضور خیران و مردم در برنامه‎های مراکز نیکوکاری است.

وی ادامه داد: امسال مجوز فعالیت سه مرکز نیکوکاری جدید در شهرستان اخذ شده و چهار مرکز نیکوکاری نیز در مرحله اخذ مجوز هستند.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر نیز گفت: باید از راه تقویت و بهبود کیفیت فرایندهای یادگیری و یاددهی تلاش کنیم افراد کارآمد اجتماعی را پرورش دهیم که بتوانند در مواجهه با بحران‌های ساختاری جامعه نقشی موثر ایفا کنند.

هادی معماریان افزود: دانشگاه نمی‌تواند در برابر مشکلات و بحران‎های جامعه بی‌تفاوت باشد و مسوولیت اجتماعی دانشگاه این است که به چرایی و چگونگی مشکلات جامعه‌ پاسخ مسوولانه دهد و برای جلوگیری از گسترش مشکلات یا کمک به رفع آنها اقدام ‌کند.

وی ادامه داد: مرکزآموزش عالی کاشمر با راه‎اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز و دفاتر ارتباط با صنعت و ارتباط با جامعه به سوی رسیدن به دانشگاه نسل چهارم در حرکت است.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: این مرکز با حمایت‎های معنوی خود جهت برگزاری دوره‌های مورد نیاز صنایع، کارآموزان، ایده‎پردازان و نوآوران اقدام نموده و فضای مورد نیاز جهت برگزاری این دوره‎ها ، معرفی افراد نوآور به مرکز نوآوری، معرفی دانشجویان مستعد به صنایع، استقرار واحدها و بنگاههای تولیدی و اقتصادی و توانمندسازی افراد جهت اشتغال برنامه‎ریزی نموده است.

در این مراسم ضمن معرفی مجید عاقل به عنوان مسوول مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و اشتغال، تفاهم‎نامه همکاری مرکز آموزش عالی کاشمر با مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی به امضا رسید.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی کاشمر موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کاشمر موسسات نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کاشمر موسسات نیکوکاری اخبار کنکور مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی عالی کاشمر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت

 اولین نوزاد طرح «نفس» در شهرستان کوهدشت چشم به جهان گشود و با اولین لبخند شیرین خود به سقط‌های غیرقانونی «نه» گفت.
طرح راه‌اندازی مرکز نفس طبق تفاهم نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هدف جلوگیری از سقط جنین سالم در کشور راه اندازی شده است.
این مرکز با هدف کمک همه جانبه به خانواده‌هایی که به علل مختلف سقط جنین می‌کنند ایجاد شده است در این مرکز مادران باردار طی ۹ ماه بارداری تحت حمایت قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با اهدا بسته حمایتی توسط بسیج جامعه پزشکی از والدین این نوزاد تقدیر و تشکر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی