Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:13:50 GMT

ویروس فیفا علیه کومان، 15 بازیکن بارسا می روند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۱۴۸۹

ویروس فیفا علیه کومان، 15 بازیکن بارسا می روند

پس از بازی با سویا 15 بازیکن بارسا برای همراهی تیم های ملی خود راهی خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، 5 هفته است که رونالد کومان بارسلونا را تمرین می دهد و در دو بازی اخیر برابر ویارئال و سلتا نشان داد که توانسته شور و انگیزه را به بارسلونای بحران زده پس از شکست مقابل بایرن برگرداند.

 

 

 

 

از بخت بد کومان،  فردا و پس از بازی با سویا 15 بازیکن او راهی اردوی تیم های ملی خود خواهند شد و روند تمرینات خوب این تیم موقتا متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس و آنسو فاتی به اردوی اسپانیا می روند. لاروخا برابر پرتغال، سوئیس و اوکراین به میدان می رود.

 

 

 

 

ریکی پویج و اینیاکی پنیا نیز به تیم زیر 21 ساله های اسپانیا خواهند رفت. لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو به آرژانتین و برزیل می روند. آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و کلمنت لنگله در اردوی فرانسه حاضر خواهند شد. فرانکی دی یونگ و میرالم پیانیچ نیز در اختیار هلند و بوسنی قرار می گیرند. به همه اینها مارتین برایثویت را نیز باید اضافه کرد که به تیم ملی دانمارک دعوت شده است.

 

 

سرخیو بوسکتس بارسلونا فیلیپ کوتینیو لیونل مسی رونالد کومان (سرمربی) بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو بوسکتس بارسلونا فیلیپ کوتینیو لیونل مسی رونالد کومان سرمربی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!