Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرزاد لطفی، عصر شنبه در آیین معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش به‌عنوان ۲ قطب پزشکی در جنوب فارس هستند که با حمایت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همراهی و مشارکت خیران و توجه مسوولان باید زمینه موفقیت روزافزون این دانشکده‌ها را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه دانشکده‌های پزشکی این ۲ شهرستان به مثابه دو بال در حوزه بهداشت و آموزش پزشکی در منطقه جنوب استان فارس محسوب می‌شوند و هم اینک برخی خدمات و همچنین آموزش کادر درمانی به بهترین نحو در این دانشکده‌ها در حال انجام است.

لطفی، با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان، از جمله مراکز علمی معتبر کشور شناخته شده است، افزود: تغییر مدیریت در این دانشکده به دلیل درخواست مدیریت پیشین بوده است.

وی، همچنین به همگرایی، هم‌افزایی و وحدت بین مجموعه مدیران و مسوولان اجرایی شهرستان لارستان به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در توسعه این شهرستان اشاره و بیان کرد: مسائل مربوط به دانشکده علوم پزشکی لارستان، پیوسته و به صورت مستمر از سوی مدیران و مسوولان از جمله فرماندار، نماینده و اما جمعه لار مطرح می‌شود و مورد پیگیری قرار می‌گیرند.

کادرسازی مدیریتی در اولویت دانشکده علوم پزشکی لارستان باشد

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: یکی از اولویت‌های مهم و پیش نیازهای مدیریتی در دانشکده علوم پزشکی لارستان، علاوه بر فضای همدلی، انسجام و همگرایی باید کادرسازی و توجه بیشتر به نخبگان و جوانان در این مرکز علمی و تخصصی باشد و این موضوع در اولویت کاری مدیریت جدید قرار گیرد.

حسین حسین زاده اظهار داشت: خدمات شایان توجهی از نظر زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در لارستان، گراش، اوز و خنج با همکاری خیران و دولت انجام شده که البته هر چه میزان فعالیت‌ها و توجه دولتمردان بیشتر باشد، انگیزه و رغبت خیران برای انجام کارهای نیک اندیشانه نیز بیشتر خواهد شد.

همگرایی، جایگزین فضای دوقطبی در دانشکده علوم پزشکی لارستان شود

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان نیز در این آیین، بر ضرورت همگرایی، همراهی، وحدت و انسجام بیشتر بین کادر درمان و مجموعه مدیریتی دانشکده علوم پزشکی لارستان تاکید کرد و خواستار پایان دادن به برخی حواشی و فضای دو قطبی ایجاد شده در این مجموعه تخصصی شد.

جلیل حسینی افزود: برخی حواشی‌ها و ایجاد فضای دوقطبی در این مجموعه مهم و تخصصی آن هم در شرایط کنونی بروز بیماری کرونا به هیچ وجه به صلاح نیست و باید در دوره مدیریت جدید به همه این حواشی‌ها پایان داده شود.

وی، همچنین بر ضرورت همدلی و هم‌افزایی بیشتر بین مجموعه مدیریتی و کادر درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با مردم و خیران نیز تاکید و بیان کرد: بدون شک پرهیز از این گونه حواشی‌ها و تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های مستمر درمانی و بهداشتی، رمز موفقیت بیش از پیش این مجموعه خواهد بود.

حسنی، با بیان اینکه خیران لارستان همواره در همه حوزه‌ها یاری رسان مجموعه دولت و دستگاه‌های مختلف اجرایی بودند، اظهار داشت: باید زمینه برای همگرایی و هم‌افزایی با خیران در مجموعه مدیران این شهرستان بیشتر شود تا این افراد و نیک اندیشان نیز با انگیزه و رغبت بیشتری بتوانند در کارهای عام‌المنفعه به ویژه در بخش بهداشت و درمان پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: خیران این شهرستان در فعالیت‌های مختلف چه به صورت مستقیم و یا با مشارکت دولت، در احداث بناهای عام المنفعه، ایجاد زیرساخت‌ها و خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی سهیم بوده‌اند که مصداق عینی آن نیز ساخت ۸۸ پروژه بهداشتی و درمانی با مشارکت دولت و خیران ظرف کمتر از ۲ سال در منطقه لارستان است.

وی، همچنین از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست، با توجه به وسعت، جمعیت، تعداد زیاد بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، خانه‌های بهداشت، فاصله زیاد تا مرکز استان، به شهرستان لارستان توجه ویژه شود.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: زنجیره انتقال ویروس کرونا هنوز قطع نشده است و کوچکترین اشتباه، خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت از این رو ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، معتمدان، خیران، اصحاب رسانه و کسانی که به نوعی می‌توانند در آگاه سازی و تنویر افکار عمومی جامعه موثر باشند باید به مردم هشدار دهند که همچنان بهترین، مناسب‌ترین و راهبردی ترین روش مبارزه و مقابله با کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.
ضرورت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت

امام جمعه لار نیز گفت: رهبر معظم انقلاب، همواره در کنار حمایت‌ها و توجه ویژه به حوزه سلامت و مجموعه بهداشت و درمان نیز برخی توصیه‌ها و منویاتی از جمله در زمینه تغییر سبک زندگی و تاکید بر فرزندآوری نیز داشته‌اند که باید با تشکیل کارگروه‌های ویژه در سطح استان این اولویت‌ها و توصیه‌ها بیشتر مد نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید مختار موسوی، با بیان اینکه می‌توان با استقرار تیم‌های مشاوره‌ای در مراکز خدمات مختلف، زوج‌ها را نسبت به فرزندآوری ترغیب کرد، افزود: هم اینک سبک زندگی به شدت در جامعه در حال تغییر است و کانون گرم خانواده به ویژه در جوامع غربی دچار اختلال شده است.

امام جمعه لار، همچنین بر کادرسازی و برنامه‌ریزی برای استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و نخبگان این شهرستان تاکید کرد.

در ادامه این آیین، مهرزاد رضایی به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی و از خدمات محمد حسین کریمی رییس پیشین این دانشکده تقدیر شد.

رضایی، پیش از این به عنوان رییس بیمارستان آموزشی و درمانی امام رضا (ع) لارستان و همچنین سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در این شهرستان مشغول فعالیت بود.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لارستان فارس لارستان فارس اخبار کنکور دانشکده علوم پزشکی لارستان دانشکده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد