Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه می گوید به رای AFC اعتراض می کنند.

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید مسئولان کمیته انضباطی AFC متاسفانه بدون در نظر گرفتن مستنداتی که ارائه شد، رای کاملا بی منطق و بسیار سنگین را صادر کردند.

به گزارش طرفداری، مهدی رسول پناه در پی اعلام حکم محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر، بازیکن ارزشمند پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با النصر عربستان ، در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت:

متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت مانده به بازی مهم ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در تصمیمی کاملا عجولانه و بدون در نظر گرفتن حقیقت، حکم به محرومیت بازیکن خوب و گلزن تیم ما، عیسی آل کثیر داد، که این خبر بسیار ناراحت کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

ما قطعا پیگیر حقوق باشگاه و همچنین عیسی عزیز خواهیم بود و مقابل این رای اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهیم کرد. از روز گذشته نیز مسئولان روابط بین الملل باشگاه با هماهنگی مدیر محترم تیم آقای افشین پیروانی، مستندات کامل را در مورد شادی گل عیسی آل کثیر که کاملا بدون هرگونه نیت توهین آمیز بوده و از سالها قبل نیز شادی خاص این بازیکن در بازی‌های داخلی به شمار می آمده، ارائه کردند. اما مسئولان کمیته انضباطی AFC متاسفانه بدون در نظر گرفتن این مستندات و توضیحات کاملی که ارائه شد، رای کاملا بی منطق و بسیار سنگین را صادر کردند که هیچ تناسبی با آنچه که رخ داده است، ندارد.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تاکید کرد:

باشگاه پرسپولیس به همین منظور اعتراض ویژه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده و برای تقویت روحیه تیم نیز با مصوبه هیات مدیره پاداش ویژه ای را جهت بازی مقابل النصر عربستان و همچنین تشکر از زحمات کادرفنی بادرایت و بازیکنان غیرتمند تیم در طول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نظر گرفته ایم و قطعا قدردان زحمات همه اعضای این تیم غیرتمند و بی نظیر هستیم که در این شرایط شاهکار کرده اند. ضمن اینکه عیسی آل کثیر عزیز تحت هر شرایطی مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی رسول پناه عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)