Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد توسلی سرمربی تیم تنیس ولسرویسز در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی تنیس بیان کرد: ما به معنای کامل تیم واقعی بودیم که رابطه خوبی میان اعضای تیم حاکم بود و در تلاش بودیم تا با کار تیمی و بدون حاشیه  به موفقیت برسیم. از "ولسرویسز" بابت حمایت هایش سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در تنیس تجربه مربیگری زیادی دارم و فدراسیون هیچ کمکی به ما نکرده و حتی طی این ۱۰ سال کلاس مربیگری برگزار نکرده است. اما من خارج از کشور دوره مربیگری را گذراندم و با تجربه‌ای که داشتم سعی کردم در این مسابقات موفق باشم.

برگزاری لیگ، تیم ملی موفقی می‌سازد

او درباره برگزاری مسابقات لیگ تنیس اظهار کرد: برگزاری لیگ بسیار مفید است و مربیان و بازیکنان محک جدی می‌خورند و البته انگیزه مضاعفی برای اهالی تنیس خواهد بود. متاسفانه در ۶ سال گذشته لیگی برگزار نشده است که بخواهیم استعدادهایمان را پرورش بدهیم و به همان نسبت تیم ملی تضعیف شده است. ضمن اینکه وظیفه سرمربی تیم ملی بازیکن ساختن نیست و باید بازیکن پروری در لیگ شکل بگیرد. در سال‌های گذشته، چون لیگی نبود این اتفاق برعکس بود که موجب تضعیف تنیس شد.

کمتر از انگشتان یک دست، تنیسور حرفه‌ای داریم

او گفت: چند سالی است نمی‌توانیم بازیکنانی مانند اشکان شکوفی، انوشا شاهقلی و ... را به تنیس ایران تحویل دهیم و دلیلش نبود لیگ و اعزام به مسابقات بین المللی است که قطعا ضربه زیادی به تنیس وارد کرده است. در سطح بالا تعداد تنیسور‌های حرفه‌ای کمتر از انگشتان یک دست هستند و به نظرم مسئولان فدراسیون باعث شدند تا چنین اتفاقاتی در این فدراسیون بیفتد.

مطالبه جامعه تنیس تغییرات در بدنه فدراسیون بود

توسلی در خصوص اقدامات داود عزیزی، رئیس جدید فدراسیون تنیس عنوان کرد:  عزیزی از زمانی که وارد فدراسیون شده است چند انتصاب انجام داد و مسابقه نیمه تمام جام حذفی را برگزار کرد. او فعلا تغییرات زیادی در فدراسیون تنیس ایجاد نکرده است. این در حالی است که مطالبه جامعه تنیس تغییرات در بدنه فدراسیون بود و در این باره باید عزیزی پاسخگو باشد. ضیا آذری سابقه مدیریتی در تنیس ایران ندارد و باید با گذشت زمان دید در کنار عزیزی چه کمکی به او خواهد کرد. امیدوارم تنیس ایران وارد مسیر جدیدی شود. اگر تغییری نباشد رشدی هم شکل نمی‌گیرد.

می‌توانم به عنوان دستیار به تیم ملی اضافه شوم

سرمربی تیم ولسرویسز بیان کرد: من چند سالی را در تنیس ایران زحمت کشیده ام و فدراسیون می‌تواند از شخص من به عنوان یکی از دستیاران سرمربی تیم ملی استفاده کند. تیم من قهرمان مسابقات جام حذفی شده است و حق خودم می‌دانم که در تیم ملی به عنوان مربی یا دستیار به سرمربی کمک کنم. من جایگاه خودم را می‌دانم و به دنبال سرمربیگری در تیم ملی نیستم و افرادی مانند اکبر طاهری و سعید احمدوند متمایزتر از سایر گزینه‌ها هستند و باید از وجود امثال ما استفاده شود.

او ادامه داد: اگر به دسته چهارم تنیس آسیا سقوط کردیم مشکل سرمربی نبود. ما مربیان باید پشت یکدیگر باشیم. سیستم غلطی بر فدراسیون تنیس ایران حاکم است. وقتی تیم ملی توسط احمدوند به گروه ۲ آسیا با امکانات محدود و بازیکنان جوان صعود کرد، کسی پشتش نبود. اما حالا وقت حمایت فرا رسیده است و نباید با روابط کسی سر از تیم ملی در بیاورد.

بيشتر بخوانيد

‎حضور تیم‌های مدعی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تنیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهرداد توسلی فدراسیون تنیس تیم ملی تنیس سرمربی تیم تنیس ایران جام حذفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.

در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.

در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسورهای ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.

در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.
گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسورهای ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.
در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشورهای ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

کد خبر 6096802

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند