Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی موسوی حسینی شامگاه شنبه در بازدید از آزادراه مراغه- هشترود و طرح های عمران شهری مراغه افزود: هم اکنون قطعات دوم و سوم این آزادراه، بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۱۶ کیلومتر از آنها نیز آسفالت ریزی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت های فیزیکی در برخی از قطعات این طرح بزرگ ملی، تامین اعتبار مورد نیاز می تواند زمینه ساز بهره برداری از آن در آینده نزدیک را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار کرد: همچنین با توجه به اینکه ۵۰ کیلومتر حدفاصل بین مراغه و نظر کهریزی از محورهای پرخطر در منطقه است، بهره برداری از قطعات اول (ب) و دوم و سوم در این  مسیر می تواند زمینه ساز کاهش مخاطرات ترافیکی و جاده ای در این محور شود.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی با همراهی نماینده این شهرستان و نیز جلسات متعدد با استاندار آذربایجان شرقی، مشکل تامین اعتبار مورد نیاز آزادراه مراغه – هشترود مرتفع می شود.

آزادراه مراغه- هشترود مستعد بهره برداری تا سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در صورت تامین اعتبارات و تقویت سرمایه گذاری، آزادراه مراغه- هشترود مستعد بهره برداری تا سال ۱۴۰۲ به طور کامل است.

رضا طوسی افزود: با وجود محدودیت های منابع دولتی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان سرمایه گذار و نیز پیمانکار توانایی لازم در تکمیل و تداوم این پروژه بزرگ ملی را دارد.

وی با اشاره به وضعیت عملیات اجرایی آزادراه مراغه- هشترود ادامه داد: هم اکنون بیشتر عملیات احداث ابنیه و تملک اراضی واقع در مسیر این طرح انجام شده است و با تکمیل خاکریزی و برخی سازه ها، این طرح در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

طوسی اضافه کرد: با توجه به تلفات بیش از ۱۹ نفری در مسیر مراغه- هشترود در سال گذشته که این مسیر را به عنوان محوری پرتلفات در این استان تبدیل کرده، بهره برداری از آزادراه مراغه- هشترود و برخی از قطعات آن زمینه ساز کاهش چشمگیر در خسارت های مالی و جانی در این مسیر خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های عمران شهری مراغه نیز گفت: طرح احداث خیابان های ۳۵ متری الغدیر و ۴۵ متری سردار سلیمانی حرکتی ارزنده از سوی شهرداری مراغه در راستای توسعه شهری و ترافیکی خواهد بود.

وی افزود: اجرای این طرح ها علاوه بر کاهش مشکلات ترافیکی زمینه ساز توسعه اجتماعی و اقتصادی در مناطق حاشیه شهری خواهد بود.

طرح احداث بزرگراه مراغه- هشترود به عنوان طرح بزرگ ملی از خرداد سال ۱۳۹۵ و با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفری در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور آذربایجان شرقی آزادراه مراغه بهره برداری زمینه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود