Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که پزشک رئیس جمهور آمریکا ادعا کرده که وی در مسیر بهبودی قرار دارد، یک مقام کاخ سفید خبر داد که ترامپ هنوز در مسیر روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک منبع مطلع در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که ۴۸ ساعت آینده برای شرایط سلامتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تعیین کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که خواست نامش فاش نشود افزود که ترامپ هنوز در مسیر روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد.

این مقام کاخ سفید اضافه کرد که نشانه‌های حیاتی رئیس جمهور آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته نگران کننده بوده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که دقایقی پیش «سین کنلی» پزشک ترامپ در کنفرانس خبری گفت که حال رئیس جمهور این کشور رو به بهبودی بوده و وی دیگر تب ندارد.  

کنلی اضافه کرد که ترامپ از روحیه بسیار خوبی برخوردار بوده و تب نداشته و مشکلی در تنفش ندارد.

پزشک رئیس جمهور آمریکا هیچگونه جدول زمانی برای خروج ترامپ از بیمارستان ارائه نکرد و گفت که شرایط وی خوب بوده و به تیم پزشکی گفته که احساس می‌کند این توانایی را دارد که امروز بیمارستان را ترک کند.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا در  ترامپ  که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعتی بعد از این خبر، رئیس‌جمهور آمریکا با بالگرد به بیمارستان نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام‌های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ کرونا مناظره سیاسی رئیس جمهور آمریکا مقام کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس