Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@11:15:44 GMT

پاراگلایدرسواری وزیر ارتباطات در شرایط قرمز کرونا +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۳۲۹

پاراگلایدرسواری وزیر ارتباطات در شرایط قرمز کرونا +فیلم

‍‍‍‍‍‍

محمدجواد جهرمی روز جمعه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ و در شرایط قرمز کرونا با سفر تفریحی به شهرستان خوانسار به پاراگلایدرسواری بر فراز آسمان زیبای این شهرستان پرداخت.

به گزارش مشرق، امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات روز جمعه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹، در سفر به شهرستان خوانسار به پاراگلایدرسواری در آسمان این شهرستان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آقای وزیر! اندروید ایرانی چی شد؟

تفریح لاکچری وزیر جوان در شهرستانی که چندین هفته است آمارهایش نشان از وضعیت قرمز و حاد کرونا دارد، واکنش و اعتراض فعالان فضای مجازی را به دنبال داشت.

وضعیت کرونا در استان اصفهان و به ویژه شهرستان خوانسار به حدی نامساعد است که ماه گذشته محمود مسلم زاده فرماندار خوانسار از تمامی مهمانان، گردشگران و به‌ویژه مردم خوانساری مقیم اقصی‌ نقاط کشور تقاضا کرده بود که با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان در دو ماه گذشته، امسال از سفر به خوانسار خودداری کنند؛ همچنین تعزیه‌خوانی قودجان خوانسار که با ۳۰۰ سال قدمت، بزگترین آیین تعزیه‌خوانی محسوب می‌شود نیز به دلیل بیماری کرونا لغو شد.

اعتراضات به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها به وضعیت آنتن‌دهی و سرعت اینترنت محدود نشده و این وزارت معترضانی در میان کارمندان خود هم دارد.

روز شنبه ۱۲ مهرماه گروهی از کارکنان شرکتی مخابرات ایران مانند شرکت‌های خدمات اول، شسکام و شرکت‌های محلی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان مقابل ساختمان وزارت ارتباطات تجمع کرده و دریافت حداقل دستمزد با وجود انجام کارهای تخصصی را مهم‌ترین مطالبه خود خواندند، این کارکنان مخابرات سعی کردند خواسته‌های صنفی خود را با پلاکاردهایی در دست و سر دادن شعار به گوش مسؤولان این وزارتخانه برسانند.

پاراگلایدرسواری یک مسؤول دولتی بر فراز آسمان شهرستان و کشوری که مردمانش در شدیدترین فشارهای اقتصادی هستند، کادر درمانش چندین ماه است جهادی با کرونا مقابله می‌کنند و دانشجویانش برای شرکت در کلاس‌های مجازی مجبور به ایستادن بر قله تپه‌ و کوه‌های روستا هستند، تنها نمکی بر روی زخم بوده و توجیه دیگری ندارد.

ویدئوی پاراگلایدرسواری وزیر ارتباطات در شرایط قرمز کرونا را ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین استان اصفهان اینترنت مشرق محمدجواد آذری جهرمی ویروس کرونا ایران خوانسار پاراگلایدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم