Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، «اگنس کالامار» گزارشگر سازمان ملل در امور اعدام‌های فراقانونی اعلام کرد شواهد موجود برای ربط دادن محمد بن سلمان به قتل خاشقجی کفایت نمی‌کند و برای همین، ضرورت دارد تا فشار‌ها به دستگاه اطلاعاتی آمریکا (سیا) برای انتشار یافته هایش در زمینه قتل جمال خاشقجی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالامار، گزارشگر سازمان ملل در زمینه قتل‌های فراقانونی و اعدام‌های خودسرانه در دومین سالگرد قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی و در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد: ترور روزنامه نگار مخالف سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول با اطلاع و موافقت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی صورت گرفت.

کالامار در ادامه اعلام کرد که معتقد است شماری از نزدیک‌ترین مشاوران ولیعهد سعودی نیز در برنامه ریزی برای قتل این روزنامه نگار دست داشته اند؛ اما او نتوانسته شواهدی بر ارتباط میان شاهزاده محمد بن سلمان با پرونده خاشقجی به شکل مستقیم و از لحاظ واقع گرایانه، مادی و شخصیتی پیدا کند.

کالامار همچنین بر اهمیت تحقیقاتی که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در خصوص این موضوع به انجام رسانده، اشاره کرد و گفت: به همین خاطر نیازمند ادامه مطالبه گری در زمینه انتشار آشکار ارزیابی آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در خصوص مسئولیت محمد بن سلمان هستیم.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اعدام‌های فراقانونی اعلام کرد: از ابتدا در خصوص تحقیقاتی که عربستان در این موضوع به اجرا درآورده و نیز محاکمه متهمان در پرونده که در عربستان به انجام رسید، بدبین بودم.

او در ادامه افزود: من گفتم ما نمی‌توانیم در گرو رژیم قضایی سعودی باشیم؛ چرا که ما میزان کاستی آن‌ها را می‌دانیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: گزارشگر ویژه سازمان ملل خاشقجی محمد بن سلمان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان