Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون نخست وزیر روسیه روز شنبه در همایش بین‌المللی «علم و فناوری» در شهر «سوچی» گفت، واکسن ضد کرونای ساخت روسیه که «اسپوتنیک» نام دارد اثربخشی، قابلیت و ایمنی خود را اثبات کرده است.

به گزارش خبرگزاری «تاس» «دیمیتری چرنیشنکو» معاون نخست وزیر روسیه در سخنرانی خود گفت، همانطور که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، روسیه آماده است تا تجربیات خود را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا با جهان به اشتراک گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد دولت روسیه به توزیع بدون قید و شرط  واکسن اسپوتنیک به سایر کشورها اشاره کرد و افزود،  این واکسن قابلیت، ایمنی و اثر بخشی خود را ثابت کرده است.

مقامات روس چندی قبل اعلام کردند روسیه آزمایشات مرحله سوم واکسن کروناویروس خود موسوم به اسپوتنیک را آغاز کرده است. «میخائیل موراشکو»، وزیر بهداشت این کشور گفت که  ۳۱ هزار نفر برای انجام آزمایشات مرحله سوم واکسن آماده  شدند.

چندی قبل نیز پوتین اعلام کرد روسیه به زودی دومین واکسن «کووید-۱۹» خود با نام EpiVacCorona که توسط مرکز تحقیقاتی «وکتور» تولید شده را ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا روسیه واکسن اسپوتنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد