Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:09:30 GMT

آمریکا تعطیل شد!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۳۶۷۸

آمریکا تعطیل شد!

رهبر اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد فعالیت صحن این مجلس را برای مدت ۲ هفته به منظور انجام آزمایش ویروس کرونا لغو خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا جلسه رای‌گیری سنا را که برای دو هفته آینده در نظر گرفته شده بود، هم لغو کرد اما گفت جلسات کمیته قضایی برای بررسی صلاحیت نامزد دیوان عالی این کشور طبق برنامه ریزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهار نظر در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به علت ابتلا به کرونا بستری شده است و چند سناتور جمهوریخواه هم تاکنون کرونا مثبت شده‌اند.

همچنین امی برت در مراسم روز شنبه کاخ سفید حضور داشته است که گفته می‌شود تعدادی از مبتلایان به کرونا بدون هیچ گونه ماسک و فاصله اجتماعی در آنجا حضور داشته‌اند.

این مساله باعث اعتراض دموکرات‌ها شده است که پیش از این هم، نسبت به معرفی برت در چند روز مانده به انتخابات انتقاد داشتند.

چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا در این رابطه نوشت: ما دو عضو کمیته قضایی کرونا مثبت را داریم و ممکن است بیشتر هم باشند. امیدوارم همکارانم خوب باشند. این غیرمسئولانه و خطرناک است که به سمت برگزاری نشست استماعی برویم و همچنین نتیجه خوبی نخواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد

نماهنگ جدید شریک جرم پیرامون اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین است.

رهبر معظم انقلاب در این خصوص تصریح کردند: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه شعارِ تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، ولی این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد