Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،جت‌الاسلام مهدی احمدی در جمع خبرنگاران گفت: رواق‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) بسته است و فقط صحن‌ها باز است و مردم در فضای باز می‌توانند زیارت کنند.

او افزود: توصیه‌های ایمنی از بلندگو‌های حرم مطهر پخش می‌شود و خادمان هم به زائران تذکر شفاهی می‌دهند و فرش‎ها و مهر‌های حرم مطهر بعد از هر وعده نماز ضدعفونی می‌شود تا در کنار نشر معارف اهل بیت (ع) دغدغه ستاد ملی مبارزه با کرونا در زمینه سلامت مردم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه در شرایط امروز که با شیوع بیماری کرونا روبه‌رو هستیم رویکرد اصلی حرم کریمه اهل بیت (س) استفاده از فضای مجازی است ادامه داد: از جمله رسالت‌های مهم آستان مقدس حضرت معصومه (س) نشر معارف اهل‌بیت (ع) است.

استاندار کرمان: عزیمت کاروانی به‌سمت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام اربعین ممنوع است

احمدی افزود: با توجه به اینکه تجمع و راهپیمایی در داخل کشور ممنوع شده است قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی در داخل کشور فعالیت می‌کند و مردم می‌توانند نذورات خود را به حساب قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی واریز کنند و این مبالغ صرف تهیه اقلام بهداشتی می‌شود.

او تصریح کرد: تهیه اطعام برای زائران به ویژه محرومین نیز در دستور کار است و مردم می‌توانند از طریق سایت آستان مقدس به نشانی www.amfm.ir در بخش هدایا و نذورات کمک‌های خود را انجام دهند.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) خاطرنشان کرد: به خاطر شیوع بیشتر کرونا تصمیم بر تعطیلی مراسم حرم حضرت معصومه (س) به صورت موقتی گرفته شده است، نیایش صبح‌گاهی و برنامه‌های سخنرانی و مداحی قبل از ظهر، قبل از مغرب و بعد از عشاء در حرم مطهر برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه اربعین حسینی کریمه اهل بیت حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074083 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال