Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مراسمات ایام اربعین حسینی هم مانند مراسمات محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برگزار می شود.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به شیوه برگزاری مراسم های اربعین،اظهار داشت: این مراسم ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در فضای باز و در زمان کمتر از ۲ ساعت با سخنرانی و قرائت زیارت اربعین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آئین های اربعین در استان قزوین به صورت پیاده روی، دسته عزاداری و مراسمات زیر سقف برگزار نخواهد شد و هرگونه مراسم فقط با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

این مسوول تصریح کرد: البته در کنار برگزاری چنین مراسم هایی در زمینه محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان بیش از هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در دهه سوم صفر بین محرومان توزیع خواهد شد. 

وی گفت: در کنار توزیع بسته های معیشتی 2 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و ۶ هزار بسته پذیرایی در بین اهداء کنندگان خون در سازمان انتقال خون استان قزوین توزیع خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در حال حاضر آئین های مربوط به دهه دوم صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا با سخنرانی و نوحه خوانی در بقاع متبرکه برگزار می شود و این برنامه ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین اربعین اخبار کنکور اوقاف و امور خیریه برگزار می شود استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)

حجت الاسلام رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در  ۲۷ بقعه متبرکه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت‌های  مذهبی انجام می‌شود.

او افزود: عزاداری، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و حرکت هیئت‌های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.  

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه اظهار کرد: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد