Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:14:56 GMT

کارگروه ویژه حجاب و عفاف در گرمسار تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۶۴۱

کارگروه ویژه حجاب و عفاف در گرمسار تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در بیان اهمیت مسأله حجاب و عفاف همین بس که در روایتی آمده «کسی که حجابش کامل است گویی در سجاده عبادت نشسته و حضور دارد».

وی خواستار تشکیل کارگروه ویژه حجاب و عفاف ذیل شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار شد و گفت: مصوبات جلسات قبلی با جدیت پیگیری و همچنین نقشه راه و ارائه راهکار و طرح کامل از سوی کارگروه ویژه حجاب و عفاف تهیه و در جلسات شورا مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گرمسار خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ویژگی‌های شهدا در جهت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مسأله حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست و آقایان نیز موظف به رعایت حجاب و عفاف در جامعه هستند.

آرامی خواستار پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی شده و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید تلاش کنیم تا برنامه‌های فرهنگی را با کمک یکدیگر و در یک راستا انجام دهیم تا شاهد افزایش کمیت و کیفیت در برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجاب فرهنگ امام جمعه گرمسار امام جمعه گرمسار حجاب و عفاف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب