Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سفیران ولایت روستای یل سویی گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی با حضور اهالی روستا و اعضای کانون سفیران ولایت در مسجد عباسیه برگزار شد.

«اشرف دادده یل سویی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی با حضور اهالی روستا و اعضای کانون سفیران ولایت در مسجد عباسیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سفیران ولایت روستای یل سویی تصریح کرد: شهدای کربلا انس و الفت بسیار خوبی با قرآن کریم داشتند و این راه باید به عنوان سرمشق در بین نسل امروز تبلیغ و ترویج داده شود.

 

وی یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و مشارکت فعال اهالی روستا برگزار شد.

 

دادده یل سویی خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه معنوی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ترویج این فرهنگ برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سفیران ولایت روستای یل سویی افزود: معارف قرآن کریم نقش مهمی رفتارهای اجتماعی و فردی افراد می گذارد و این برنامه قرآنی می تواند زمینه گسترش فرهنگ اسلامی را در بین اهالی روستا فراهم کند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل سفیران ولایت اربعین حسینی محفل انس با قرآن کریم اردبیل سفیران ولایت قرآن کریم اهالی روستا برگزار شد یل سویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی